掃呢頁CODE去手機

2018年12月12日 星期三

蕭偉強:【尋女成功】蕭偉強設靈 田啟文:走得安樂 __,田啟文,蕭偉強,

資深電影人蕭偉強今日設靈。資深電影人蕭偉強(又名蕭慶龍)上月因病離世,終年63歲,今日在九龍殯儀館設靈。蕭偉強病重期間,好友曾替他網上出Post尋女。 ...


資深電影人蕭偉強今日設靈。


資深電影人蕭偉強(又名蕭慶龍)上月因病離世,終年63歲,今日在九龍殯儀館設靈。蕭偉強病重期間,好友曾替他網上出Post尋女。據喪禮現場親友透露,已與其女兒聯絡,但因她身在加拿大未能出席,故喪禮由兩名兒子負責。

電影人田啟文出席喪禮時透露,與蕭偉強相識三十多年,之前導演會、各界都有助他搵女。記者告知已與女兒取得聯絡,他說:「好呀,最重要了咗佢件心事,唔使走得唔安樂。蕭偉強為人好好,好友善。佢細個已有心漏病,早前知佢病咗一段時間,原本諗住同黃靖華導演一齊去探佢,點知來不及探佢,已經走咗,好惋惜。」

同行的黃靖華表示,早前藝人佘詩曼亦有在社交網轉載有關蕭偉強尋女的消息,覺得她相當有心,自己亦深受感動,他說:「據我所知佘詩曼唔識蕭導演,佢都好肯去出一分力。好感動。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!