掃呢頁CODE去手機

2018年12月15日 星期六

苗僑偉:【咁大膽?】苗僑偉高調攬女:我的情人 __,苗僑偉,

估唔估到呢?藝人苗僑偉向來都係好好先生,除咗對老婆戚美珍錫到燶之外,同仔女相處亦有一手,尤其對囡囡苗彤(Phoebe)寵愛有加,之前孖住囡囡出席活動時 ...


估唔估到呢?


藝人苗僑偉向來都係好好先生,除咗對老婆戚美珍錫到燶之外,同仔女相處亦有一手,尤其對囡囡苗彤(Phoebe)寵愛有加,之前孖住囡囡出席活動時,佢大方表示唔會過問仔女嘅感情事,會抱開通態度,認真係廿四孝老竇!

雖然苗僑偉平時好含蓄,好少高調「放閃」,但對住囡囡呢個「前世情人」又唔同講法啦,呢日佢喺社交網上載一張同Phoebe嘅合照,相中囡囡搭實佢膊頭,兩個一齊甜笑,成個畫面勁溫馨!咁都仲未夠,苗僑偉仲要留言:「我的情人」,真係甜到漏!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!