網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月31日 星期一

【狗仔出更】麥明詩孖「粗獷版黎諾懿」踩單車 一件汗衫兩份着 __,麥明詩,黎諾懿,

(攝影﹕畢紹基、吳耀輝、楊浩賢)
麥明詩(Louisa)與林作分手後,不時被影到同唔同男士約會,日前麥明詩又被影到與貌似黎諾懿嘅高大猛男一齊踩單車,仲兩個人着一件背心,唔介意對方汗味, ...


麥明詩(Louisa)與林作分手後,不時被影到同唔同男士約會,日前麥明詩又被影到與貌似黎諾懿嘅高大猛男一齊踩單車,仲兩個人着一件背心,唔介意對方汗味,關係似乎好親密。



當日下午約二點半,記者發現麥明詩嘅車停泊喺科學園一個咪錶位,冇耐就見到一身單車選手打扮嘅麥明詩與「粗獷版黎諾懿」踩住單車返去停車場。佢哋先將單車泊埋一邊,然後行去附近嘅欄杆做咗大約十分鐘嘅拉筋動作,紓緩繃緊肌肉。



「粗獷版黎諾懿」好有風度,幫麥明詩將單車摺好再收落車尾箱,兩人全程有講有笑。跟住麥明詩就返去司機位旁除低單車背心,再遞俾「粗獷版黎諾懿」,跟住對方順勢着喺自己身上,雖然麥明詩着咗幾件衫,但衣領都應該沾有汗水,男方唔介意着上身,關係都好close。之後麥明詩再除埋藍色風褸,然後換上白衛衣揸車離去,而「粗獷版黎諾懿」就自行踩單車離開。



麥明詩否認有新戀情,佢回覆傳媒時透露對方係前奧運單車選手胡健燊,最近請對方做教練,佢話:「我一月中會由香港踩單車去柬埔寨,所以教練同我練習緊,係為慈善,同埋自我挑戰。」到咗噚日麥明詩出席活動,佢透露同胡健燊幾乎係日日見,仲知道對方係單身……咁簡單總結下,即係有發展空間喎,下年情人節應該有着落喇!



【編輯推介】



【獨家.有相】曾志偉孖女伴離開札幌 愁爆篤手機冇笑容

https://bit.ly/2ETrD9Y



【最新圖片】曾志偉單拖抵台否認醉駕 首開腔:整架車在另外一邊飛過來

https://bit.ly/2F0kF3Y



【林嶺東離世】杜琪峯將協辦喪禮 發哥情同手足:心情未平復過來

https://bit.ly/2QWEHm9



【韓流】宋智孝公開提及前男友 劉在錫追問:係唔係圈內人?

https://bit.ly/2CF3bI2



【退居幕後】瀧澤秀明引退掀集體回憶 主持11年節目關門大吉

https://bit.ly/2TdeZXs



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(攝影﹕畢紹基、吳耀輝、楊浩賢) 麥明詩相約前奧運單車選手胡健燊一齊踩單車。 麥明詩相約前奧運單車選手胡健燊一齊踩單車。
二人在欄杆做拉筋動作。

二人在欄杆做拉筋動作。
胡健燊好有風度,幫麥明詩將單車放回車尾箱。

胡健燊好有風度,幫麥明詩將單車放回車尾箱。
麥明詩將單車背心除下。

麥明詩將單車背心除下。
胡健燊接過背心後,就順勢穿上身。

胡健燊接過背心後,就順勢穿上身。
麥明詩早前生日,教練胡健燊都有送上小蛋糕。(Ig圖片)

麥明詩早前生日,教練胡健燊都有送上小蛋糕。(Ig圖片)

鍾意就快D Share啦!