網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月3日 星期一

賴慰玲:人母齊集!賴慰玲囝囝生日 陳凱琳整蛋糕 __,賴慰玲,陳凱琳,

賴慰玲囝囝Marat一歲生日,成班媽媽sss大聚會!藝人賴慰玲(Winki)囝囝Marat眨吓眼M已經一歲,為隆重其事,Winki特登喺快餐店舉行一個 ...


賴慰玲囝囝Marat一歲生日,成班媽媽sss大聚會!


藝人賴慰玲(Winki)囝囝Marat眨吓眼M已經一歲,為隆重其事,Winki特登喺快餐店舉行一個簡單又溫馨嘅生日派對,仲邀請咗Marat契爺契媽鄭嘉穎同陳凱琳(Grace)、就生得嘅陳嘉寶(Anjaylia)同佢老公、孫慧雪母子、楊潮凱父女等人,真係勁熱鬧呀!

而Grace仲親手整咗個生日蛋糕畀契仔,Marat真係好幸福,有一班咁靚又咁有愛嘅姐姐哥哥們錫,Winki留言多謝各位,仲話:「我們協議誰懷孕,就send隻雞仔畀大家,今日你整隻雞仔畀也也,別出心裁!」唔少網民都話好感慨,當日佢哋仲係一班少女,如今個個都組織家庭,做人媽媽,等下年Grace同Anjay生埋,BB們就可以一齊玩喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!