掃呢頁CODE去手機

2018年12月20日 星期四

周奕瑋:歷史第三人 周奕瑋做主持全靠佢鼓勵 __,周奕瑋,

好兄弟!無綫藝人周奕瑋(Jarvis)憑主持《周遊東京》,於剛過去的台慶頒獎禮上一賞得奬滋味,事後即偕同娛樂新聞台一班兄弟姐妹包括許文軒、林子博、麥美 ...


好兄弟!


無綫藝人周奕瑋(Jarvis)憑主持《周遊東京》,於剛過去的台慶頒獎禮上一賞得奬滋味,事後即偕同娛樂新聞台一班兄弟姐妹包括許文軒、林子博、麥美恩及張允芝等前往打邊爐敍舊兼慶功,場面令人感動!

談到今次得奬,Jarvis坦言:「一落台就同許文軒做訪問,回想起大家當初一齊入行,年前我去日本讀書,想返嚟發展都係得佢鼓勵,我先下定決心返嚟,再試吓呢個行業,所以嗰晚大家講到眼濕濕。娛樂新聞台出身嘅藝人都好叻嘅,好似黎芷珊同麥美恩咁,我係第3個有機會企上頒奬台,希望大家繼續努力。」

Jarvis更獲一班粉絲於電視城門外等候,舉行了一個小型慶祝會:「佢哋有部分係由我做記者開始支持嘞,所以我都好感動。其實今次得獎,最開心係同中學師兄森美同台,以往因為母校活動我哋都有聯絡,佢嘅鼓勵對我嚟講都好重要。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!