掃呢頁CODE去手機

2018年12月14日 星期五

【後門偷走】蒙嘉慧拆解奪麵雙琪陰影 鄭伊健冧老婆:幾浪漫 __,蒙嘉慧,鄭伊健,

伊健情歸蒙嘉慧
「無數曾經陪伴我的人雖已離開回憶仍活在我心留我熱吻是精彩戲份重溫永遠都動人」--鄭伊健《吻感》相關新聞:【如果識飛天】曾被彈唱功唔掂鄭伊健明年2月開騷 ...


「無數 曾經 陪伴我的人

雖已 離開 回憶仍活在我心

留我熱吻 是精彩戲份 重溫永遠都動人」

--鄭伊健《吻感》

相關新聞:【如果識飛天】曾被彈唱功唔掂 鄭伊健明年2月開騷:我絕對有信心



唱過多首蕩氣迴腸情歌的鄭伊健,他的歌曲陪伴大家走過愛情歲月,他的愛情世界很精彩,生命中出現過的女主角有黎芷珊、邵美琪、梁詠琪,經歷過轟動一時的「奪麵雙琪」,最後情歸蒙嘉慧譜出「蒙麵戀」;將於明年2月假紅館開騷的伊健,在facebook轉貼經理人公司帖文,叫網民揀一首他的歌曲,代表走過的愛情歲月,而主角伊健又如何選擇呢?



日前伊健在香港仔接受《蘋果》專訪說:「我哋嘅愛情好複雜,我覺得揀《吻感》,因為我係一個藝人,真真假假,假假真真太複雜,每個時段都有一個回憶,我覺得呢隻歌好啱藝人。」曾經出現的轟烈都過去,蒙嘉慧才是伊健甘為她去蹈火海的人,事隔6年伊健再開騷,蒙嘉慧靜悄悄拍短片為老公打氣,伊健的笑容從心而發:「開心,其實佢拍唔拍我都開心,感情好穩定先可以做好工作,我哋鍾意嘅嘢好接近,平時係一齊玩大家鍾意嘅嗜好,但到認真工作時就會靜止,畀我可以專心工作,咁樣已經係最好,因為唔需要煩惱任何嘢,可以集中去做好一件事。」



「蒙麵戀」拍拖7年,結婚5年,前年蒙嘉慧接受有線訪問,爆伊健曾經有幾年生日,都寧願留在家中度過,唔敢出街,有年蒙嘉慧不甘心,拉伊健由後門離家慶祝。提起這件事,伊健輕描淡寫地笑說:「有幾年,一生日,我哋鍾意玩挑戰,屋企有後門,我哋走時見到傳媒喺前面等,好有趣,呢件事只係我同佢先知,我哋上咗巴士,返到屋企佢哋都唔知,幾浪漫。」



然而,蒙嘉慧在節目中坦言伊健是受「奪麵雙琪」影響,被陰霾籠罩下才會生日都不敢外出!現在梁詠琪和鄭伊健都各自找到幸福,他坦然地面對舊事:「都冇嘅,過咗一段時間,都要面對,呢個係你嘅選擇,亦都係人生嚟,當然啦,你問當日嘅情況,嘩,我都唔識處理,覺得多一事不如少一事,盡量啲嘢唔發生就最好,我覺得呢個都係私人生活嚟,但以前都係一個話題,咁都過咗,o依家比較成熟、穩定,我會面對番以前嘅嘢,發生過就係發生過,有啲嘢過咗,你先搵到自己,同埋要面對。」



如果要揀首歌代表人生,伊健會揀《我的歌》:「因為好難得自己有機會做歌手,點解有人聽你唱歌,有好多機緣,呢首歌又係羅記(羅文)喺演唱會唱過,咁啱好似我哋嘅人生,我揀咗做一個歌手,所以我應該唱番呢首歌。」



伊健謹記師傅羅文的格言,認真對待自己鍾意的工作,在娛樂圈打滾30年,今時今日的他名成利就,亦用自己的力量幫助後輩,例如撮合「蒙麵戀」羽毛球情緣的黎諾懿,早前黎諾懿在電台節目自爆曾經窮到住劏房:「喺我最霉嘅時候,伊健會叫我去佢屋企揀衫。」提起此事伊健說:「我覺得佢係得嘅,有啲嘢唔好嘥錢啦,衫係要嚟着,既然佢唔介意,我希望佢着好啲。我哋拍《隨時候命》認識,佢又孝順,雖然呢個圈幾複雜,但可以選擇簡單溝通方法。」



黎諾懿感激伊健仗義相助,問到伊健要感激那些幫過自己的人?他說:「好多,自己一開始就喺電視台,當日肯畀機會簽我嘅人好緊要,就係馮美基,電影係劉偉強,另外仲有戰友林珊珊、陳光榮、羅記、朱祖兒,仲有屋企人,我喺屋邨長大,一個哥一個妹,有啲人一定要發達,但我屋企冇,總之你健全就得,搵到餐晏仔,唔使有任何壓力,就算我入行可能係反對,屋企話唔好做呢啲,搵份工實在啲好冇?我話都實在㗎,到做到有啲成績,屋企從來冇任何要求,到O依家都係咁簡單,大家食餐飯就得。」



場地:南海小館@海洋公園萬豪酒店

Hair : John Chung @ Barbieri Privata

Make up : WiLL Wong



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



伊健情歸蒙嘉慧 伊健坦然面對「奪麵雙琪」事件(攝影:仇志德) 伊健坦然面對「奪麵雙琪」事件(攝影:仇志德)
伊健揀《吻感》代表他的愛情歲月

伊健揀《吻感》代表他的愛情歲月
蒙麵戀修成正果(資料圖片)

蒙麵戀修成正果(資料圖片)
梁詠琪於11年嫁西班牙老公Sergio(資料圖片)

梁詠琪於11年嫁西班牙老公Sergio(資料圖片)
伊健跟邵美琪曾經有一段轟烈愛情(資料圖片)

伊健跟邵美琪曾經有一段轟烈愛情(資料圖片)
當年伊麵生日,梁詠琪被傳媒影到離開男家,爆發「奪麵雙琪」事件。(資料圖片)

當年伊麵生日,梁詠琪被傳媒影到離開男家,爆發「奪麵雙琪」事件。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!