掃呢頁CODE去手機

2018年12月7日 星期五

拍檔搞出人命?楊玉梅力撐人誰無過 __,楊玉梅,

拍檔搞出人命?楊玉梅力撐人誰無過

拍檔搞出人命?楊玉梅力撐人誰無過與黃子恆合作無綫新劇《機場特警》,飾演其母親的藝人楊玉梅,談到「兒子」被指搞大粉絲個肚,她坦言見對方開工時心事重重冇厘 ...


與黃子恆合作無綫新劇《機場特警》,飾演其母親的藝人楊玉梅,談到「兒子」被指搞大粉絲個肚,她坦言見對方開工時心事重重冇厘心機,又不禁語重心長,為他講好話:「覺得公司畀好多機會佢,人誰無過,佢係好好嘅演員,工作態度好,好準時,希望大家畀多次機會佢,畀機會改過,等佢好好反省。」

由於楊玉梅在《機》劇的戲份已在昨天拍完,與「兒子」離別前都有鼓勵對方:「我就拍到Last(最後一場)啦,所以臨走前都有鼓勵佢,叫佢努力啲,加油!不過,子恆個樣都好無奈,話唔知點(口架)!唉……畢竟都係後生仔,有單負面新聞,又係好慘嘅!」






鍾意就快D Share啦!