掃呢頁CODE去手機

2018年12月17日 星期一

多謝警方打擊黃牛黨 __,

華仔表示知道觀眾買到假飛會好竧。
劉德華演唱會前晚開鑼,但場外卻發生涉嫌炒黃牛及假飛事件,紅館職員報警處理。為打擊炒黃牛飛,警方聯同入境處人員展開行動,前晚拘捕五名涉嫌違反逗留條件的內 ...


劉德華演唱會前晚開鑼,但場外卻發生涉嫌炒黃牛及假飛事件,紅館職員報警處理。為打擊炒黃牛飛,警方聯同入境處人員展開行動,前晚拘捕五名涉嫌違反逗留條件的內地男女。華仔回應黃牛飛及假飛事件:「紅館同我哋講會處理,我之前都拍過片呼籲。大家可能買到假飛,又係一心一意嚟支持我都幾竧,希望大家冷靜少少去處理,多謝警方同紅館協助。」

此外,華仔所屬公司「映藝劇團」最近捲入欺詐傳聞,日前有口罩男在華仔的九龍灣公司樓下拉橫額控訴,據報一間名為「聚善美」的公司指映藝劇團單方面終止他們投資劉德華演唱會的資格,更沒收投資款項,華仔說:「我冇正面跟進過,因為用咗所有時間去準備演唱會,交由公司律師去處理。」

相關新聞:開心囡囡捧足全場華仔貪靚空中飛:淆淆哋




鍾意就快D Share啦!