掃呢頁CODE去手機

2018年12月7日 星期五

【重量級賀歲片】細細粒床戰何遠東 揚言:「互相壓住好辛苦」 __,何遠東,細細粒,

【重量級賀歲片】細細粒床戰何遠東揚言:「互相壓住好辛苦」近日憑無綫劇《是咁的,法官閣下》「喊」贏網民歡心的細細粒(陳嘉佳),於19年賀歲片《你咪理,我 ...


  • 【重量級賀歲片】細細粒床戰何遠東 揚言:「互相壓住好辛苦」


  • 近日憑無綫劇《是咁的,法官閣下》「喊」贏網民歡心的細細粒(陳嘉佳),於19年賀歲片《你咪理,我愛你!》亦有不少精彩演出,當中最難忘絕對是與何遠東的床戲。

    何遠東憑《降魔的》龍貓一角人氣急升,加上細細粒又一度被封女版「何遠東」,是次二人同場上演「爆笑版苦情床戲」,自然份外吸睛。

    應導演要求二人不斷大玩「上床版笨豬跳」,連續半小時不斷沿著大床跳上又跳落,雖然期間數度喘氣,但二人拍攝「深情對望」鏡頭時卻能成功忍笑一take過,事後問到二人是如何忍笑時,二人異口同聲謂:「其實以我哋嘅身形,互相壓住對方係一件好辛苦嘅事,咁之前『跳大床』已經用咗咁多體力,如果喺呢個位因為忍唔住笑NG再浪費多啲體力唔抵啫。只要你唔想事後腰酸背痛,幾日落唔到床,就忍到笑架喇。」何遠東更笑言,事後回到家中才發現手臂有一大撻瘀傷:「拍嗰陣可能太投入,所以唔覺痛,返到屋企一望先知咁傷。粒姐破壞力真係好驚人呀!」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!