網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月31日 星期一

【搵食艱難】忽略兩子成長 李家鼎:做呢行,好難有乜嘢親子生活! __,李家鼎,

仲有猛片>>>【傳授大孖接班做廚神】要泳漢切菜學起鼎爺嚴訓:唔可以整衰我個名:https://bit.ly/2ERdo5H鼎爺二十歲開始就做龍虎武師, ...




仲有猛片>>>【傳授大孖接班做廚神】要泳漢切菜學起 鼎爺嚴訓:唔可以整衰我個名:https://bit.ly/2ERdo5H

鼎爺二十歲開始就做龍虎武師,呢份工好辛苦,工作時間長不特止,仲要就廠期,唔怪得鼎爺自己都話片場就係屋企。

做事認真嘅佢,為咗工作連屋企都冇乜點理,李泳豪同李泳漢兩個仔嘅成長過程,佢完全忽略。

鼎爺曾經講過,自己好少時間陪兩個仔,仲話記得佢哋細個話鍾意食佢煮嘅嘢,咪盡量一星期煮一次俾佢哋食,煲吓雞湯,蒸吓魚,食到佢哋快高長大。做呢行,好難有乜嘢親子生活,唔使開飯咩?做到幾多得幾多

鼎爺仲話拍《香港八一》時,嗰陣TVB仲喺廣播道,佢每日兩點幾就去湊孖仔放學,然後帶佢哋入廠睇自己拍戲,之後,兩個仔仲做埋童星添。「佢哋兩個根本喺個廠大,成日同啲藝人仲有crew玩。」

為人父母,養兒一百歲,長憂九十九,鼎爺對於兩個仔嘅愛,係放在心裡難開口嗰種,當見到個仔有事,佢會第一個出嚟撐。

日,講起「楊思琦」鼎爺依然十足火氣,一切都只想保護個仔,唔怪得鼎爺話,「兩父子有乜嘢啫,最緊要身體健康,老人家都係望呢d。」

人到晚年,好多嘢都會放下、包容,好似鼎爺同前妻施明離婚多年,各有各生活,直到大仔泳漢結咗婚生咗仔女,鼎爺同施明多咗見面,會齊齊行街食飯。

上個月,李泳漢細女Charlotte滿月,一家人到影樓影全家福。李泳豪將相上載社交網,留言︰「三代同堂,齊齊整整,平平安安。幸福,感恩,珍惜!」

相中見施明抱住孫女,鼎爺抱住孫仔,一家人笑得好開心,相信鼎爺最窩心。

攝錄:陳亦龍、蕭敬漁、王志輝

鍾意就快D Share啦!