掃呢頁CODE去手機

2018年12月27日 星期四

【唔做手術隨時會死】Bob拍賀歲片好有感觸 :今年屋企有兩個老人家走咗 __,Bob,林盛斌,

2018年是Bob的豐收年,除剛以《美女廚房》在無綫頒獎禮獲得最佳「非戲劇節目」獎外,又在今年賀歲片《如珠如寶》孭正男一,搞笑地位終於被肯定。不過入行 ...




2018年是Bob的豐收年,除剛以《美女廚房》在無綫頒獎禮獲得最佳「非戲劇節目」獎外,又在今年賀歲片《如珠如寶》孭正男一,搞笑地位終於被肯定。不過入行十五年,從來只顧工作,甚少放假的他,也捱出病來,早前入過醫院做通波仔手術,他說:「醫生同我講,其實我幾嚴重,如果唔做手術,我會有機會中風,或者心臟病隨時無命。」

不過身體出現問題,未有影響他對工作的拼搏精神。遇到好機會,他依然會百份百投入,Bob自言在某程度上,身體經過手術後補充足夠營養,是重新reboot,應該比以前更強壯。

明年踏入40歲,一直勤奮工作的Bob慶幸自己有能力照顧一家,不過每月要出糧給自己做老闆的製作公司員工,又要搵錢養家,他坦言很大經濟壓力,所以有時有些難頂工作,也會接來做,幸好他懂得轉化:「我會開開心心去做,我覺得如果咁做,可能有更好嘅事會陸續出現自己身上。」

向來重視家庭,無獨有偶,Bob今年拍的賀歲片,導演林敏驄也是借老人院故事帶出珍惜家人長輩信息。

「今年屋企有兩個老人家離開咗,係好錫我嘅嫲嫲同婆婆,佢哋走得好安祥,所以拍呢部戲時,自己有好大感觸。慶幸自己平日都會同屋企人食飯見面,亦固定家庭聚會。」他說。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!