網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月10日 星期一

趙哲妤:C1:趙哲妤人生賭注等女兒說一句話 __,趙哲妤,

2歲小魚「弱聽」影響語言能力。藝人趙哲妤的女兒雙耳全聾,接受人工耳蝸手術後聽力得以改善,但又發覺其語言能力較同齡小孩差,面對接二連三的困境,這位單親媽 ...


2歲小魚「弱聽」影響語言能力。


藝人趙哲妤的女兒雙耳全聾,接受人工耳蝸手術後聽力得以改善,但又發覺其語言能力較同齡小孩差,面對接二連三的困境,這位單親媽媽並未有氣餒,為入讀主流幼稚園而花6位數幫囡囡打孖報讀語言班,用最強母愛填補囡囡的先天不足。

31歲前中國小姐香港區冠軍趙哲妤(Uny)2016年未婚懷孕,誕下囡囡趙真羽(小魚),女兒的生父對她們不聞不問,更不幸的是小魚於半歲時發現聽力出現問題,患上「感音神經性弱聽」,即是雙耳全聾,當時囡囡對任何能嚇人一跳的巨響全沒反應,甚至震耳欲聾的飛機聲都聽不到。Uny用盡中、西醫等各種治療方法,最後選擇植入人工耳蝸,幸好小魚接受手術後聽力慢慢回復。

日前見Uny帶同傭人現身紅磡一間Playgroup,接快兩歲大的小魚放學,女兒一見媽咪就展露天使般的笑容,邊跳邊撲向媽媽懷抱。Uny拖住女兒往食晏,雖有工人姐姐在旁,但她寧願親自逐啖逐啖餵飽慢食的囡囡,自己才三扒兩撥食快餐,期間她不停同囡囡說話,而小魚亦有問有答。之後三人再頻頻撲撲驅車趕往九龍塘另一Playgroup,吩咐工人姐姐陪愛女上堂,她則在窗外偷望,場面搞笑又溫馨。如此一間接一間Playgroup,使費不少。

孤注一擲植入耳蝸

Uny事後受訪時,稱當日是帶女兒上語言訓練班,為返主流幼稚園作好準備。雖然植入人工耳蝸手術成功,但囡囡受耳患影響,言語發展較同齡小朋友慢一年,她說:「佢到依家仲未講到一句完整嘅說話。」又指當初決定幫囡囡做手術是「人生最大的賭博」,皆因手術有一大缺點,就是即使將來有更高效的新醫療發明,亦不可能再接受手術,幸好今次被她博贏,她說:「佢聽到嘢好開心,好鍾意高頻聲音。」

獲國際幼兒園取錄

Uny現時最感恩是有主流幼兒園取錄了囡囡,明年一月便入學:「我報咗三、四間幼兒園,好好彩第一間就收咗,係一間國際學校,之前好驚未必搵到一間好學校畀小魚,小魚性格好動、樂觀又熱情,成日笑,面試時見到校長老師一啲都唔怕醜,仲想抱住校長,可能因為咁就收咗佢。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!