掃呢頁CODE去手機

2018年12月4日 星期二

張栢芝:C1:傳誕B首出關 栢芝面圓包到冚 __,張栢芝,

帶仔去玩要緊?藝人張栢芝驚傳上月中秘密誕下第三胎,神隱多時的她前日終於現真身,帶細仔謝振南到深灣遊艇會玩樂。傳聞生產至今未夠一個月,栢芝以樽領衫包到冚 ...


帶仔去玩要緊?


藝人張栢芝驚傳上月中秘密誕下第三胎,神隱多時的她前日終於現真身,帶細仔謝振南到深灣遊艇會玩樂。傳聞生產至今未夠一個月,栢芝以樽領衫包到冚出關,做足預防措施,見她臉色相當紅潤,精神飽滿。

現年38歲的張栢芝,2006年與謝霆鋒結婚並先後誕下兩子謝振軒(Lucas)及謝振南(Quintus),至2011年離婚。之後栢芝一直不乏追求者,但從未公開認愛。曾活躍於社交網的她,今年5月開始突然過着「神隱」生活,沒有再公開露面之餘,更將社交網的所有貼文刪除,行蹤成謎。近日,更驚爆她上月中為65歲新加坡商人秘密產子,栢芝及其經理人亦未有否認傳聞。

帶Quintus滿場飛

直至前日,栢芝終於蒲頭,帶同細仔Quintus現身深灣遊艇會。傳統說法剛分娩的婦女需坐月一個月,在家足不出戶免身體入風。而當日天氣微涼但陽光普照,一向我行我素的栢芝戴上墨鏡,穿上紅色羊毛樽領衫包到冚出動,做足防護措施。

一向瘦底的她臉頰變得飽滿,臉色相當紅潤,精神不俗。由於當日為會所的會員日,現場人來人往,但栢芝沒有刻意避忌,反而跟Quintus滿場飛,玩得相當盡興。期間,她遇到飲食作家兼好友Bonnie,除了開心拍照留影,還一起用餐,事後Bonnie將合照上載社交網,並留言:「今日小朋友遊樂日又撞到好姊妹Ceci(張栢芝),Quintus愈來愈高大靚仔呀!」

Bonnie昨日接受本報電話訪問,談到跟栢芝相遇,問對方有否向她透露剛生完BB?Bonnie說:「冇喎,都唔係事實,所以唔會去問同求證。(佢有冇肚凸凸或者行路論盡?)冇冇冇,同平時一樣,佢手腳纖幼,一啲都唔似啱啱生完,啲人話覺得佢肥咗,但我唔覺有咩變化。(傳佢有新加坡男友,有冇聽過?)佢平時做乜都係以湊小朋友為先,有冇男朋友都係好次要,冇聽過佢有男朋友呢樣嘢。」至於栢芝為何將社交網的照片全部刪除?Bonnie說:「好多藝人鍾意用社交平台講自己嘅嘢,起碼真實,但有時有黑客同啲流言唔係咁好,可能因為咁而刪,不過純粹係我覺得啫,我冇同佢傾呢樣嘢。」又坦言已經半年沒見過栢芝,因大家都忙照顧小朋友,但一直保持聯絡,並知道對方年初因弄傷十字韌帶,所以少了滑水,但痊愈後會再滑水。

手帶證明係新相

由於栢芝秘密產子的傳聞言之鑿鑿,有網友質疑Bonnie上載的照片是舊照,她解釋:「其實好簡單,尋日(即前日)係深灣遊艇會嘅會員日,如果有留意大家手上都有條手帶,手帶係尋日先有,仲要係一年一次,冇得話假,尋日喺度好多人都見到栢芝,雖然我冇見到其他圈中人,但現場好多人喺度。」還強調上載與栢芝的合照,是得到對方同意。

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!