掃呢頁CODE去手機

2018年12月10日 星期一

鄺潔楹:鄺潔楹都輸!是非精Cosplay佢扮白雪公主? __,鄺潔楹,

今次真係辛苦晒大家喇!藝人鄺潔楹(Judy)因拍攝無綫節目《學是學非》而成功入屋,尋日佢喺社交網分享為節目Cosplay嘅相片,Judy同一班「是非精 ...


今次真係辛苦晒大家喇!


藝人鄺潔楹(Judy)因拍攝無綫節目《學是學非》而成功入屋,尋日佢喺社交網分享為節目Cosplay嘅相片,Judy同一班「是非精」包括張寶兒、馮盈盈、梁嘉琪、劉穎鏇等一齊扮小矮人。但最搶鏡竟然唔係佢哋五個,而係節目中嘅火博士!

相中佢戴上假髮,反串扮成白雪公主,仲要假扮瞓覺,非常搞笑,連梁嘉琪都搞笑留言話:「今集之後,我肯定是非精好快會多一位」不過都仲有好多網民留言大讚呢五個小矮人好可愛。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!