網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月5日 星期三

一次定兩次?願驗DNA __,

我唔想食死貓!<br>黃子恆與Michelle玩facetime時,喊晒口道歉。
一次定兩次?願驗DNA黃子恆昨日接受記者訪問時,直認與女粉絲有性關係,但只得一次冇第二次。我唔想食死貓!黃子恆與Michelle玩facetime時, ...


一次定兩次?願驗DNA

黃子恆昨日接受記者訪問時,直認與女粉絲有性關係,但只得一次冇第二次。

記:記者 黃:黃子恆

記:你哋前後發生過兩次性行為?

黃:其實我同佢只係發生過一次,我哋第一次見面係上年4月 Fans meeting(聚會),之後就各有各散,聚會之後嘅一星期,佢話有份禮物送畀我,當日係第二次見面。

記:第二次見面,即收禮物時,喺你酒店房見面?

黃:唔係,喺佢住嗰度,一間深圳類似酒店式住宅嘅地方,其實聚會見面之前,我哋已認識,喺微博有溝通,但我覺得第一次見面喺聚會,係個好好見面嘅場合,避免兩個人單獨見面。

記:Michelle話懷有你嘅BB,進行性行為時,你哋有冇做足安全措施?

黃:有,有做足安全措施!(有冇戴避孕套?)有!其實我同佢已經有年半冇見過。

記:會唔會報案?

黃:我都有諮詢過律師意見,呢啲都係民事訴訟,始終一場相識,一場朋友,曾經我都畀咗個希望佢,嘗試過之後唔Work都冇辦法。

記:怕唔怕佢做傻事?自殺?

黃:佢諗歪我都冇辦法!呢啲我都控制唔到,我只希望謠言唔好再散布出去,其實要證明我都有辦法證明!

記:驗DNA都肯?

黃:肯!我隨時Welcome!我對天發誓,我冇同佢做過第二次,可以Check我出入境紀錄。




鍾意就快D Share啦!