網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月10日 星期一

【Dry爆求滋潤】周秀娜展望明年有拖拍 擇偶首要企理啱嘴形 __,周秀娜,

周秀娜自嘲dry爆,期待有愛情滋潤。(攝錄:郭賢興、廖達燊)
仲有唔夠一個月就踏入2019年。周秀娜總結今年成績表,佢都好滿意。佢今年初憑電影《29+1》提名「第37屆香港電影金像獎」嘅最佳女主角,雖然最後落敗, ...


仲有唔夠一個月就踏入2019年。



周秀娜總結今年成績表,佢都好滿意。佢今年初憑電影《29+1》提名「第37屆香港電影金像獎」嘅最佳女主角,雖然最後落敗,但佢覺得有提名已係好大鼓勵。娜姐即將又有電影《葉問外傳:張天志》上映,佢今年工作好忙,忙得嚟又好開心:「希望來年都可以繼續keep住,拍到想拍嘅戲,又演到一啲新角色。」工作接踵而嚟,荷包係咪都賺到脹卜卜?姐娜笑瞇瞇話:「比舊年賺多咗少少,每一年係會有增長。」娜姐見賺多咗,決定買樣禮物獎勵自己,佢揀咗一條款式同佢好襯嘅鑽鏈,因為吊墜係一個半圓型,驟眼望去似一個C字,中間吊有一粒閃令令鑽石,款式別緻。「以前我係會買手袋獎勵自己,0依家大個咗就買唔同嘅嘢,想保值啲,買啲細細哋飾物,我鍾意簡單易襯啲嘅款式,當係2018年畀自己嘅小獎勵。」





問到娜姐今年嘅聖誕願望?佢衝口而出:「我其實幾想拍拖。」娜姐近年專注工作,未暇去發展戀情,dry爆多年嘅佢都想有愛情滋潤一下。唔知擇偶條件有乜嘢要求?娜姐就話:「我想有啲唔同嘅生活,dry爆大家不嬲都知,想有一個人分享我開心同唔開心,兩個人可以傾到偈同談心。」可要求對方係高富帥?娜姐話:「我冇限死一個框框,唔使富二代,啱傾就得,肯聽我講嘢,如果係靚仔咪當Bonus,對方乾淨順眼啦,我會睇第一印象,要企理,大家感覺會舒服,矮過我...睇感覺行先。」娜姐公開求偶,此言一出,相信好多人想今個聖誕約佢,娜姐就話:「聖誕節我唔喺香港,會去旅行,每年聖誕我會放自己一個長假期,去叉電唞吓,假期充完電,又係新一年新開始。」



娜姐期待2019年,事業愛情都再大豐收,佢期望明年喺電影上可以再遇到好角色,「今年我都試咗唔同類型角色,又拍過宮廷劇。出年想試吓拍武俠片,希望人生中可以拍一部金庸作品。」係咪都想演小龍女?娜姐話:「我未必做得到,就唔好破壞小龍女對大家嘅印象。」過往唔少女藝人都演過小龍女,娜姐話每個揀得出嚟都係適合。其實金庸小說《鹿鼎記》中韋小寶咁多個老婆,好似好啱娜姐演?佢都有興趣:「呢個古仔仲開的話都想演,但電影篇幅較細,可以的話我想演吓反派,唔想成日都淨係扮好人。金庸小說,我最鍾意《笑傲江湖》,當年細個追晒劇集先睇原著。」





撰文:劉敏

珠寶提供:周生生

服裝提供:連卡佛

場地提供:Santé Wine Bar



周秀娜自嘲dry爆,期待有愛情滋潤。(攝錄:郭賢興、廖達燊) 周秀娜話聖誕願望出年有拖拍,擇偶好講第一印象要舒服。 周秀娜話聖誕願望出年有拖拍,擇偶好講第一印象要舒服。
周秀娜每年聖誕都會約友人開P。

周秀娜每年聖誕都會約友人開P。
周秀娜好希望有機會拍一部金庸作品。

周秀娜好希望有機會拍一部金庸作品。
周秀娜穿上高衩吊帶裙晒靚腳。

周秀娜穿上高衩吊帶裙晒靚腳。
周秀娜有見今年成績唔錯,買了頸上鑽鏈獎勵自己。

周秀娜有見今年成績唔錯,買了頸上鑽鏈獎勵自己。

鍾意就快D Share啦!