掃呢頁CODE去手機

2018年12月23日 星期日

【胸罩都托佢唔住】林敏驄執導謀福利 莊端兒出浴迫爆E奶 __,林敏驄,莊端兒,

林敏驄首次執導,泰迪羅賓監製嘅賀歲片《如珠如寶》,高手雲集,有洪金寶,吳耀漢,仲有張繼聰,阿Bob等等。而萬綠叢中,就有一個爆炸點。嗱,阿驄口中嘅波波 ...




林敏驄首次執導,泰迪羅賓監製嘅賀歲片《如珠如寶》,高手雲集,有洪金寶,吳耀漢,仲有張繼聰,阿Bob等等。而萬綠叢中,就有一個爆炸點。

嗱,阿驄口中嘅波波姐莊端兒,就喺呢套戲裡,示範咩叫罩都包唔住E奶嘅道理。莊端兒呢幕香艷出浴戲,受惠嘅唔止係觀眾,亦為台前幕後謀福利,導演林敏驄行埋去莊端兒身邊變得好鬼high,就知佢為呢場戲腎上腺標升。

加埋呢個精心布局,監製泰迪羅賓同出浴莊端兒有對手戲,嘩!Teddy要企穩呀!

79歲嘅吳耀漢就醒嘞!全晚目不斜視,保住條命,甚至幫莊端兒著番件衫,免得心臟負荷唔嚟,分分鐘命喪片場。

呢場出浴戲,睇嘅固然興奮,但浸住喺水嘅莊端兒,一浸六粒鐘,唔浸到皺皮都發脹之但係客串嘅佢,又露又浸咁辛苦,竟然一句怨言都冇,咁專業又吃得開,抵佢賺到監製泰迪羅賓嘅讚賞。

Teddy說:「佢浸喺浴缸差不多六至七個小時,所以非常之專業,加上佢為人健談,交談間你發現佢好享受拍攝,好想喺呢行做出成績,我覺得佢為人很友善。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!