掃呢頁CODE去手機

2018年12月11日 星期二

《大帥哥》:畀人壓價侮辱!張衞健嬲到冇頭髮爆F字 __,張衞健,

原來係咁!張衞健(Dicky)在劇集《大帥哥》中的演出回響極大,由之前的「倉底劇」,現變成網民力撐的「話題劇」,「張衞健式」演繹被網民指他有料跟無綫一 ...


原來係咁!


張衞健(Dicky)在劇集《大帥哥》中的演出回響極大,由之前的「倉底劇」,現變成網民力撐的「話題劇」,「張衞健式」演繹被網民指他有料跟無綫一眾親生仔爭視帝 !不過22年前,有傳憑「孫悟空」一角而爆紅的他,因要求無綫加人工,結果被寸「你冇毛冇價值㗎」,令他一氣之下離開娘家!

日前Dicky接受專訪時,他表示要為無綫澄清:「其實嗰位係電影界嘅前輩,佢約我去酒店coffee shop傾電影嘢,個角色唔使黐毛嘅,不過原來有啲人為咗壓價可以去到咁盡,嗰句說話真係hurt到爆,嬲到立即埋單走人!」他指當時的心情不能用hurt來形容,簡直是扼殺一個正搏殺中的年青人,又說:「嗰陣我真係有諗,我唔係孫悟空就唔得嘅呢?咁死啦,我嗰時都係30出頭咋!」

學識原諒同忘記

Dicky婉拒透露對方名字,但被打沉時是堅嬲:「我諗起「F』字頭嘅英文。(粗口?)係Forgive(原諒)同Forgot(忘記)呀,想忘記咗件事,但個腦唔係要Forgot就Forgot到,不過當我Forgive咗佢,我就delete咗件事,就算見番嗰個人,都唔會尷尬。」至於一直光頭要證明「張衞健冇毛都得」?他坦言:「有關事又唔關事,嗰時咁啱要剃頭拍清裝,反正我係靠實力…再加少少靚仔。」

Dicky「冇毛有運行」,光頭唯一缺點是令他飽受「乾煎」之痛,在佛山拍劇時,於40度高溫下日日暴曬長達三個月,他呻:「我冇毛保護頭皮,直曬落嚟喎,大佬,曬到瘟瘟燉燉,連兩句對白都講唔到,所有energy都攞晒嚟對抗天氣,而唔係放喺正常嘅運作度。」

天生辛苦命

問到今次捱義氣回無綫拍劇,豈不是「攞苦嚟呻」?擁有幾億身家的他,卻自嘲「賤命」,他說:「So far,我未試過拍一部好舒服嘅劇會爆,每次畀人話係代表作之中嘅代表作嘅,我都係拍得好辛苦,所以喺我嘅概念裏面,天生一條辛苦命,唔辛苦點得世間財?」

談及在劇中的「張衞健式搞笑」,他透露開拍前曾考慮過以全新演繹方式,用非「張衞健」姿態去演「大帥哥」,他問:「我有諗過觀眾想睇我邊樣嘢呢?定想睇張衞健,我又唔畀佢睇好唔好呢?」正諗到「頭髮冇得甩」時,坊間一句「還我大帥哥」令他想通了,他謂:「令我覺得唔做張衞健,啲觀眾又使乜睇我,扮梁朝偉拍大帥哥呀?咁我睇梁朝偉呢,唔使睇我?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!