掃呢頁CODE去手機

2018年12月10日 星期一

【Fans話流鼻血】柏木由紀演童顏巨乳棋士 迫巴士邂逅小鮮肉 __,柏木由紀,流鼻血,

新劇《這戀愛是罪嗎》於昨晚首播。
日本組合AKB48嘅27歲成員柏木由紀,夥拍上位小鮮肉伊藤健太郎嘅全新日劇《這戀愛是罪嗎》昨晚於MBS台率先首播,TBS電視台於後日播出,劇組近日公開 ...


日本組合AKB48嘅27歲成員柏木由紀,夥拍上位小鮮肉伊藤健太郎嘅全新日劇《這戀愛是罪嗎》昨晚於MBS台率先首播,TBS電視台於後日播出,劇組近日公開最新劇照造勢。



《這戀愛是罪嗎》改編自同名漫畫,柏木由紀今次扮演一個32歲童顏巨乳棋士,遇上零戀愛經驗嘅處男打工仔伊藤健太郎,劇情交代男女主角迫巴士邂逅,繼而展開一段姊弟戀。當呢場迫巴士場面曝光後,唔少柏木Fans都話睇到流鼻血。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



柏木由紀扮演32歲童顏巨乳棋士。 柏木由紀扮演32歲童顏巨乳棋士。
男女主角呢幕迫巴士場面,引Fans熱烈討論。

男女主角呢幕迫巴士場面,引Fans熱烈討論。

鍾意就快D Share啦!