掃呢頁CODE去手機

2018年12月21日 星期五

英超Fever:【曼聯炸彈】炒魷真相!4球星:有佢冇我 __,曼聯,

曼聯日前宣布炒莫連奴魷魚,雖然全世界都認為呢個結局係「遲早出現」,不過冇幾耐之前仲死撐話會支持寸王嘅「紅魔鬼」,突然「斬纜」亦令唔少球迷驚訝,而據英國 ...




曼聯日前宣布炒莫連奴魷魚,雖然全世界都認為呢個結局係「遲早出現」,不過冇幾耐之前仲死撐話會支持寸王嘅「紅魔鬼」,突然「斬纜」亦令唔少球迷驚訝,而據英國《每日快報》爆料,行政總裁伍德沃德之所以突然痛下殺手,全因被4位球星集體威脅,講明如果莫連奴繼續留隊,佢哋就齊齊要求轉會!

報道未有透露邊4位球星「作反」,而且莫連奴喺球隊內樹敵眾多,要估邊個「篤」佢都唔容易,不過報道就畀咗少少貼士,事關佢哋講到不滿莫連奴嘅球員中,就點名提到4個球員,包括話保羅普巴想去巴塞隆拿、迪基亞遲遲拒絕續約,以及拉舒福特同安東尼馬迪爾考慮1月轉會,如果呢4位球星走出嚟威脅,相信伍德沃德同球迷都識點揀啦。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!