網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月22日 星期六

【戶外騷全場high 爆 】 企滿2千觀眾 何韻詩︰冇座位都可以好好玩 __,何韻詩,

昨晚,何韻詩在科學園舉行首場戶外演唱會,戶外騷不設座位,2千觀眾全場企滿,何韻詩笑謂:「我們不是為慳錢而不給你們座位,而係要Show俾人睇無櫈坐都可以 ...




昨晚,何韻詩在科學園舉行首場戶外演唱會,戶外騷不設座位,2千觀眾全場企滿,何韻詩笑謂:「我們不是為慳錢而不給你們座位,而係要Show俾人睇無櫈坐都可以好好玩 !」

演唱會入面阿詩不乏rock爆彈結他,更唱咗唔少經典歌曲《再見露絲瑪利》、《木紋》、及王菲既《給自己的情書》等,全場氣氛high 爆。

之後阿詩換上米白色乾濕唱出盧凱彤(阿妹)為她作曲的《青春祭》,再以對方的《大拇指之歌》及師傅梅艷芳的《似是故人來》向二人致敬。

其間,何韻詩抬頭見到圓圓既月亮,更即興玩深呼吸大法,表示要做個演唱會創舉,全場向天望上月亮閉眼深呼吸2次。

臨近演唱會尾聲,阿詩再唱一首與黃偉文合寫既新歌《代你白頭》,表示要送給「一個人」(指阿妹)。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!