掃呢頁CODE去手機

2018年12月19日 星期三

【hmv清盤勁欷歔】老公面臨失業? 謝安琪:我當然唔想 __,謝安琪,

(右圖攝影:仇志德)
謝安琪(Kay)同任賢齊今日喺尖沙嘴出席活動,提到hmv清盤(新聞連結:https://bit.ly/2UQwdeJ),近日推出新碟嘅Kay話知道消息 ...


謝安琪(Kay)同任賢齊今日喺尖沙嘴出席活動,提到hmv清盤(新聞連結: https://bit.ly/2UQwdeJ ),近日推出新碟嘅Kay話知道消息,但暫時唔知對自己有冇影響,作為唱片業一份子,覺得好欷歔,佢話:「我都鍾意去唱片舖聽歌,感受吓唔同嘅創作,唱片業艱難已經唔係今時今日,所以仍然好努力去做音樂,同創作係值得尊敬,希望做一啲嘢,令到本地樂迷能夠再支持唱片。」會唔會轉攻網上推出歌曲?阿Kay話:「聽到呢件事都好欷歔,我當然唔想,一路都想搵方法求存求變,聽到呢個消息都好沉重。」



至於老公張繼聰為蕭定一旗下藝人,有冇受事件影響?阿Kay話 :「以我所知佢係電影部分,唔直接有關連,但詳情都要問番佢。」



同場嘅小齊被問到hmv清盤面臨倒閉,佢話:「o依家啲人屋企都唔買CD機,時代進步年代唔同咗,又係潮流轉變,工業革命變化,我哋歌手都差啲被人淘汰,好多人問我係咪出新歌,我都問你有買咩?山不轉路轉,路不轉人轉,要調整。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(右圖攝影:仇志德) 謝安琪知道hmv清盤消息,話老公屬電影部,應該冇直接影響。 謝安琪知道hmv清盤消息,話老公屬電影部,應該冇直接影響。
小齊聞hmv清盤,話係時代唔同咗,歌手都差啲被淘汰。

小齊聞hmv清盤,話係時代唔同咗,歌手都差啲被淘汰。

鍾意就快D Share啦!