網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月29日 星期六

【Jeana帶母親睇騷撻Q】原本約好聽日睇華仔騷 Sammi打氣:明白你已盡全力 __,Jeana,Sam,Sammi,何佩瑜,劉德華,華仔,許冠傑,鄭秀文,

劉德華因為喉嚨痛,在醫生勸說下無奈要暫停演出,個唱腰斬。華仔在紅館內無奈宣佈消息後,向歌迷鞠躬,再轉身返回後台,據消息指華仔已離開。相關新聞:【個唱腰 ...


劉德華因為喉嚨痛,在醫生勸說下無奈要暫停演出,個唱腰斬。華仔在紅館內無奈宣佈消息後,向歌迷鞠躬,再轉身返回後台,據消息指華仔已離開。

相關新聞:【個唱腰斬】劉德華叫留飛 後續安排及退票有待宣佈



《蘋果》記者到達紅館時,歌迷已陸續離開,但未見劉德華離開。大約晚上10點左右,有紅館女職員向在後門聚集的歌迷表示,稍後會有退票安排,呼籲歌迷離開。有歌迷問聽日、後日華仔會否繼續演出,女職員未有表示就返回後台。



今晚有去聽演唱會的Jeana何佩瑜:「開頭氣氛好好,唱咗幾首歌,真係聽得出佢把聲好沙,希望佢好番,快養番好把靚聲。最後宣佈腰斬時,佢都喊,好多人戥佢心痛,我媽咪都喊,我媽咪同細佬都係第一次睇演唱會。」今晚亦有去睇演唱會的胡杏兒回覆《蘋果》時,佢話:「希望佢快啲快啲好番。」任達華夫婦同樣有入場睇華仔演出,琦琦晚上於微博表示:「今天看到了一個偶像,一個真正的榜樣,佩服他的敬業態度,加油Andy.祝你快速康復,最棒的偶像」

相關新聞:【華仔個唱腰斬】台灣女歌迷紅館門外爆喊 新加坡歌迷:好好照顧自己



Sammi在ig話原本約好聽日去睇演唱會,但知多年拍檔要腰斬個唱,為對方打氣:「大家都明白你已經盡全力,把最好的演出呈現,聲帶出現問題是不能預計的。Mi非常明白在演唱會『失聲』的感受。今天下午還跟你互text message,約好明晚來看你演唱會…不過,我想華仔知道,mi跟所有觀眾一様,你的身體健康最重要,無論你有甚麼決定,大家都支持你。」



蔡瀚億在ig感謝華仔堅持演出:「由自己親口說出將演出腰斬的勇氣以及那種痛,只有表演者才會體會到。雖然我只看了短短一小時也不夠的演出,但令到我對你的敬重再一步昇華,祝你早日康復,再次燃燒整個舞台!多謝你今晚堅持的演出,多謝你的《如果有一天》。」




鍾意就快D Share啦!