網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月7日 星期五

鈕承澤:想畀掩口費?K小姐爆鈕承澤猴擒伸手入衫 __,鈕承澤,

咁狼死?台灣著名導演鈕承澤(豆導)涉嫌性侵新片的女工作人員,事件曝光後豆導過往的不良行為愈揭愈多,其中一位不願透露真實姓名自稱K小姐的女士,於節目中大 ...


咁狼死?


台灣著名導演鈕承澤(豆導)涉嫌性侵新片的女工作人員,事件曝光後豆導過往的不良行為愈揭愈多,其中一位不願透露真實姓名自稱K小姐的女士,於節目中大爆豆導喺第一次見面,就將伸手入K小姐件衫!

身材屬豐滿形的K小姐憶述當時情況,稱與豆導喺公園偶遇,搭訕後獲邀到男方屋企,飲咗幾杯之後豆導開始錫佢同有身體接觸,期間更將手伸入K小姐件衫內,當時K小姐嚇呆唔識反應,其後推拒並表示:「不要這樣子,我很尊敬您。」K小姐最後認為豆導對佢僅出自「性需求」,稱如果豆導真係鍾意佢絕對唔會咁急躁。

另有指豆導於涉性侵後,曾向受害女子提議支付60萬元新台幣(約154,000港元)作「掩口費」,受害女子隨後還原真相,指豆導確有提出支付金錢一事,但稱豆導是想向她表示歉意,從未叫她不要提告,但她怕該筆款項會自動變為「掩口費」故拒絕。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!