網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月12日 星期三

羅堃尉(Karen):30kg寄艙行李唔夠使!羅堃尉韓國喪影寫真 __,寫真,羅堃尉,

買啲乜咁重?模特兒兼美女學徒羅堃尉(Karen)早前到韓國旅遊,暢遊景福宮、天空公園和南怡島,相當盡興。她向來喜歡韓國食物:「炸雞、豬手同部隊鍋等,加 ...


買啲乜咁重?


模特兒兼美女學徒羅堃尉(Karen)早前到韓國旅遊,暢遊景福宮、天空公園和南怡島,相當盡興。她向來喜歡韓國食物:「炸雞、豬手同部隊鍋等,加上之前學過韓文,所以簡單溝通都冇問題。」此行品嘗很多美食,增磅不少。她最難忘是到南怡島:「因為南怡島啲紅葉真係好靚,喺嗰度同成班朋友影咗唔少靚相,多到可以出相集添!」

Karen透露去程與朋友一起買了30kg寄艙行李重量:「諗住一定夠,點知我自己帶咗好多嘢,又捲髮器、風筒,仲帶咗好多衫,最後我自己一個行李都已經25kg,搞到我哋每人要拎住一個大環保袋擺晒啲重嘢入去,之後回程時再買多10kg,所以我只係買咗好少嘢,最多係買咗100塊面膜,好彩都冇超重。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!