網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月1日 星期六

Lea T.:索模Lea T.處女下海中招 急搵古天樂求救 __,Lea T.,古天樂,

LeaT.同20多名模特兒被走數,真係要搵會長古天樂求救喇!擁有34C索爆身材、現年31歲的索模LeaT.於今年中在一個電視廣告的工作場合上認識名為M ...


Lea T.同20多名模特兒被走數,真係要搵會長古天樂求救喇!


擁有34C索爆身材、現年31歲的索模Lea T.於今年中在一個電視廣告的工作場合上認識名為Michael的中間人,對方透露正為電影公司物色外籍模特兒在戲中客串,Lea得悉該片是大製作,加上可跟古天樂做對手戲,認為機會難逢,不虞有詐下答應。六月底,她興致勃勃為電影客串,每晚由凌晨12時拍至早上8時,更以內衣上陣,不過完成工作後,接洽工作的中間人恍如人間蒸發,故至今仍未收到酬勞,她坦言:「拍完之後就搵唔到嗰位中間人,打電話畀佢,佢冇接,傳短訊又唔覆,所以都唔知可以點做。」她稱今次是首度跟對方合作,沒想到電影拍了,但被欠薪,她亦大感無奈。

拖欠六位數

Lea透露除了自己之外,還有大批苦主,在片中客串的模特兒及演員亦跟她同一遭遇:「加埋我有23人,全部都係外籍人士,大家都係由同一個中間人聯絡,但都收唔到酬勞,我哋班苦主喺Facebook成立咗個群組大家互通消息。」估計共涉及六位數金額。據知,不少演員酬勞低廉,兩日戲份由早拍到晚,只收五千元,可謂血汗錢。

諗過報警

她自言若得到身為演藝人協會會長古天樂伸出援手就最好,因為一班苦主都是外籍人士,對香港法律並不清楚,亦不認識本地電影人,深感求助無門:「大家初時都有考慮過報警,後來有人去勞工處求助,不過勞工處就叫我哋搵小額錢債審裁處。其實我聽聞被走數嘅情況好普遍,但今次係我第一次遇到,雖然對方欠我嘅錢唔多,但我覺得係公義問題,都好想討回公道。我認為香港電影業需要有所改善,唔可以容許有人咁做,亦唔可以因為我哋唔係本地人就覺得冇問題。」她有感追回欠薪機會渺茫,聽聞該中間人已將所有錢花在賭枱上,所以就算找到對方,相信對方也無力歸還。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!