掃呢頁CODE去手機

2018年12月11日 星期二

【有片】毒L追星真係好L癲!一炮過用12000蚊……點知…… __,

【有片】毒L追星真係好L癲! 一炮過用12000蚊……點知……
【有片】毒L追星真係好L癲! 一炮過用12000蚊……點知……毒L追女神……就追唔到,咁咪去追星,都叫有個寄托,不過當一個毒L全程投入去追星,真係好L ...


【有片】毒L追星真係好L癲! 一炮過用12000蚊……點知……





毒L追女神……就追唔到,咁咪去追星,都叫有個寄托,不過當一個毒L全程投入去追星,真係好L癲!呢集《晚吹》嘅嘉賓係幾個追星族,同大家講下追星族究竟有幾痴線,同埋追星界不為人知嘅騎呢事。




呢位仁兄,試過用一萬二千蚊買過百隻日本女團嘅唱片!



仲要「現兜兜」俾現金,好霸氣!

買得多獎得多,真係一個鬥燒錢嘅遊戲。



洗咗咁多錢,有咩實質回報先?



萬二蚊⋯⋯得到嘅係三封信!

聲稱係偶像親手寫嘅!



但睇完一次就收埋咗,呢個係咩玩法?



追星嘅另一個指定動作,呢個真係一個動作,就係喺live show為偶像打氣



睇片



又要威又要戴頭盔

【召喚你身邊嘅戰鬥哥!🕺🕺🕺】Megu Megu☆Fire!Megu Megu☆Fire!釋放你哋嘅潛能啦 🔥🔥🔥你哋有冇朋友比今集呢幾位偶像宅更加瘋狂?#偶像宅 #戰鬥哥 #戰鬥歌 #ヲタ芸 #識追一定係追日本女團 #我的朋友不是我 #晚吹 #又要威又要戴頭盔 林二汶 Eman Lam Yue Dik Wai

Posted byViuTVon Tuesday, 4 December 2018

膠通消息來源:Viu TV



其他膠文:

Viu TV請殺人犯上節目講犯案過程 網民鬧爆:毫無悔意!

Viu TV嘅節目一向都比大台破格,經常都引起唔同嘅爭議,呢集《晚吹 罪光燈》請嚟一名已出獄嘅殺人犯做嘉賓,赤祼祼咁講述犯案過程,引起唔少網民反感,亦有人認為我哋唔應該對呢啲事視而不見,究竟佢講咗啲乜引起咁多爭論呢?



呢集個主題叫「窮凶極惡」,主角叫沈鵬,1981年嘅時候喺英國留學,為咗還賭債,走去房東屋企偷錢。



之後仲殺埋房東個女,再放火燒屋!



佢最終被判終身監禁,1997年假釋返港,成為牧師。



佢因為偷錢,被女房東個女發現,所以殺人滅口!

11歲細路女都唔放過!



佢自稱一開始冇諗過殺個細路女,係個細路女狂鬧佢先。

網民認為佢講返殺人過程時,眉飛色舞咁,覺得好心寒!



主持歐錦棠都聽到皺晒眉。

犯案過程真係幾殘忍⋯⋯



最心寒嘅係,佢話平時當死者係自己個妹咁⋯⋯

佢都承認自己當時好歹毒!



網民鬧爆佢不知悔改咁款!



網民都不約而同用「眉飛色舞」形容沈鵬!





亦都有網民持相反意見。



有人覺得佢肯出嚟講返以前犯過嘅錯,係好大嘅勇氣。



睇片



晚吹-罪光燈

【再講返一次出嚟仍然好心寒😢😢】究竟郁手殺人個下嘅心情係點樣?可能就係一念之差,就造成一個用一世都無辦法磨滅嘅罪疚感同內疚😢😢#好殘忍 #晚吹 #罪光燈 #沈鵬

Posted byViuTVon Sunday, 7 October 2018

膠通消息來源:Viu TV









你有咩膠句想分享下?😎








鍾意就快D Share啦!