掃呢頁CODE去手機

2018年12月19日 星期三

Mani嫁妹送金豬 __,

Mani(左)與Yumiko賀阿嬌出嫁。
鍾欣潼經理人霍汶希,昨日下午3時45分就到達餐廳,她透露買了金豬作為賀禮,記者表示阿嬌講過不要豬,Mani笑說:「我唔理啦,佢阿媽話最緊要好運。」Ma ...


鍾欣潼經理人霍汶希,昨日下午3時45分就到達餐廳,她透露買了金豬作為賀禮,記者表示阿嬌講過不要豬,Mani笑說:「我唔理啦,佢阿媽話最緊要好運。」Mani又代阿嬌解釋低調註冊的原因:「因為佢想正式擺酒先同大家分享喜悅,阿嬌唔想煩到人哋,唔好意思。我都同佢講呢個世界好難保密,因為始終有咁多人知道,所以呢幾日我都好辛苦,個個朋友問我,又唔可以答。」

問到Mani「嫁女」心情如何?她笑說:「唔係嫁女,係嫁妹。我覺得好開心,雖然好破費。」她希望再買金豬做結婚禮物:「希望下一隻金豬係紅姐(惠英紅)同阿Sa。」問到阿嬌註冊有否令她感動?Mani坦言:「有,我帶咗一包紙巾嚟。」

相關新聞:麥玲玲教路出Trip造人




鍾意就快D Share啦!