掃呢頁CODE去手機

2018年12月17日 星期一

拍廣告拍到大髀瘀晒 麥秋成連環NG 60 次 __,麥秋成,

拍廣告拍到大髀瘀晒麥秋成連環NG60次日前梳化品牌KuKa(顧家)邀請了排舞師麥秋成擔任開幕嘉賓,並宣佈他成為香港區代言人,中國則邀請了實力派演員鄧超 ...


  • 拍廣告拍到大髀瘀晒 麥秋成連環NG 60 次


  • 日前梳化品牌KuKa(顧家)邀請了排舞師麥秋成擔任開幕嘉賓,並宣佈他成為香港區代言人,中國則邀請了實力派演員鄧超擔任代言人。

    「好開心可以同KuKa合作,廣告上個月已經拍咗,2019年大家會喺電視睇到。」秋成說。

    秋成亦有份參與廣告中的動作設計,構思在梳化堆中的舞蹈場面。

    「其中一個動作,我要跳上梳化背滑動,再跣落地跳舞,因為前前後後拍咗六十幾個take,結果嗰晚返到屋企,發現大髀側邊瘀晒,雖然成個禮拜先散瘀,最緊要拍攝出嚟嘅效果大家滿意。」

    2018年即將過去,秋成對今年的工作表現相當滿意,更希望明年可以嘗試幕前發展。

    「我覺得做演員係對自己一個挑戰,希望有人搵我拍劇拍戲因為我最大心願係做導演,我覺得有做演員經驗,對我日後做導演會有好大幫助!」秋成說。

    日前梳化品牌KuKa(顧家)邀請了排舞師麥秋成擔任開幕嘉賓

    麥秋成成為香港區代言人

    秋成對今年的工作表現相當滿意



    鍾意就快D Share啦!