掃呢頁CODE去手機

2018年12月26日 星期三

【分訊前受訪】爆囡囡小糯米好Open 楊冪全程冇提過劉愷威 __,劉愷威,小糯米,楊冪,劉愷威,

(左:微博圖片、右:資料圖片)
大陸女演員楊冪同劉愷威上個星期發聲明離婚,結束兩人5年嘅婚姻關係(新聞連結:https://bit.ly/2QLaVky),但楊冪喺發聲明前,上過一個 ...


大陸女演員楊冪同劉愷威上個星期發聲明離婚,結束兩人5年嘅婚姻關係(新聞連結: https://bit.ly/2QLaVky ),但楊冪喺發聲明前,上過一個大陸節目接受訪問,講到有關自己多年演藝歷程嘅時候,雖然訪問中楊冪有提到囡囡小糯米,但劉愷威呢?Sorry,冇講過。



楊冪宣佈離婚前接受嘅訪問節目,就係由王屹芝主持嘅《不止於她》,訪問最初,當主持人講到自己有兩個小朋友,其中一個已經4歲半嘅時候,楊冪聽到即時好興奮咁話同囡囡小糯米一樣大,仲話自己個女非常Open,跟住楊冪仲學囡囡講嘢:「Hi Mammy, what a you doing?Mammy are you boy?」楊冪話回答唔係時,阿女又會話:「Really?I think you boy!」,然後佢又補充話自己有時煮雞蛋畀囡囡食,囡囡就會對住雞蛋講:「Hi egg, I'm waiting for you, are you ready?」,不過當主持人問佢有冇喺小糯米身上見番細個嘅自己嘅影子時,佢就好斬釘截鐵話:「沒有啊!」雖然係咁,但兩母女嘅互動,令人聽落感覺好溫馨,絕對唔似之前傳聞話楊冪只顧工作唔顧家庭咁。



之後訪問一直圍繞楊冪演過嘅角色,直至主持問佢會唔會有計劃做埋導演,楊冪就話暫時冇,而問到佢有冇嘢其後嘢想做嘅時候,楊冪就話:「很多事情可以做,陪陪家裏人,看看電影,或者是跟三五個好朋友聚一聚、喝一喝、聊一聊,我覺得這是我喜歡做的事情。」另外,然後楊冪又自爆自己有男性思維,佢話無論對住阿爸、拍戲時嘅男演員,就會特別有男性思維。冇錯,楊冪無論講屋企、講工作、講囡囡都好,成個訪問都冇提起過劉愷威三個字。



而訪問中,楊冪又講到畀人標籤時,佢其實都唔太在意:「別人怎麼覺得你,那也不一定準確,但是別人愛怎麼覺得就怎麼覺得吧。」而提到己面對問題時嘅態度,楊冪話:「其實你想做,誰都可以做得到,只是你們有的時候過份地把一些負面情緒放大,你一直背着那個東西你不願意把它放下,那是你的問題,你想做誰都可以做得到。」



楊冪講到咁灑脫,唔知係咪都代表埋離婚呢件事呢?



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



楊冪首先講到囡囡小糯米(微博圖片) 楊冪首先講到囡囡小糯米(微博圖片)
仲話阿囡好Open(微博圖片)

仲話阿囡好Open(微博圖片)
講到有乜想做時,楊冪就話自己好多嘢要做(微博圖片)

講到有乜想做時,楊冪就話自己好多嘢要做(微博圖片)
例如陪屋企人,不過依家唔知有冇劉愷威份喇(微博圖片)

例如陪屋企人,不過依家唔知有冇劉愷威份喇(微博圖片)
楊冪話放唔低,只係你個人問題(微博圖片)

楊冪話放唔低,只係你個人問題(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!