掃呢頁CODE去手機

2018年12月27日 星期四

【升呢做譚太】入紙申請註冊結婚 Robynn:婚禮一切籌備當中 __,Robynn,葉劍英孫女,葉晴晴,

 Robynn同男友喺今個月18號入紙。
【新增回應】現年32歲嘅葉晴晴(Robynn),係女子組合Robynn&Kendy成員,同時亦係中共元帥葉劍英嘅孫女。今年6月30日,Robynn喺I ...


【新增回應】



現年32歲嘅葉晴晴(Robynn),係女子組合Robynn & Kendy成員,同時亦係中共元帥葉劍英嘅孫女。今年6月30日,Robynn喺Ig上載同拍拖八年嘅男友Jonathan,一張頭貼頭兼攬到實嘅甜蜜相,開心宣佈兩人訂婚,原來兩人本月已經正式入紙申請註冊結婚,Robynn好快就升格做譚太喇!



今日《蘋果》發現Robynn同大佢一年,現年33歲、報稱在財務顧問公司任職經理的男友Jonathan(譚載文),原來於本月18日已入紙申請結婚,擬結婚通知書上兩人同樣報住跑馬地。



宣佈訂婚當日,Robynn曾在社交網留言答謝男友:「多謝你在我人生中最崩潰的時刻用你最大的力氣把我由黑洞拉出來。多謝你這八年無論甚麼風雨都陪着我渡過。」其後Robynn被問婚訊時,以「我們即將踏入人生新的階段」來回應大家祝福,不過目前就未正式宣佈快將結婚消息。



Robynn今日回覆《蘋果》話:「多謝大家關心,我哋好興奮!婚禮一切籌備當中,仲有好多嘢要搞,但同時間Robynn & Kendy計劃緊明年年頭出碟嘅事情,上次出碟係2015年,所以都係人生大事,忙上加忙,但都是開心事!感恩身邊有好多荷光者幫忙,幫輕了許多。前排咁啱有朋友喺紐約附近結婚,我哋臨時安排喺Central Park影咗一輯相,過程好凍但影得好開心。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(攝影:盧妹) (攝影:盧妹)
今年2月Robynn宣佈同男友訂婚。(網上圖片)

今年2月Robynn宣佈同男友訂婚。(網上圖片)
Robynn指婚禮一切籌備當中

Robynn指婚禮一切籌備當中
喺Central Park影咗一輯相

喺Central Park影咗一輯相

鍾意就快D Share啦!