掃呢頁CODE去手機

2018年12月21日 星期五

蒙嘉慧:蒙嘉慧弗爆回歸 爆Seed狂數鄭伊健 __,蒙嘉慧,鄭伊健,

蒙嘉慧爆老公大鑊呀!演員蒙嘉慧在九龍灣為邵氏網劇《飛虎之雷霆極戰》開工,場口拍攝到嘉慧競投名錶送給苗僑偉,拍攝時更出動總值逾千萬的名錶拍攝,氣派十足。 ...


蒙嘉慧爆老公大鑊呀!


演員蒙嘉慧在九龍灣為邵氏網劇《飛虎之雷霆極戰》開工,場口拍攝到嘉慧競投名錶送給苗僑偉,拍攝時更出動總值逾千萬的名錶拍攝,氣派十足。

蒙嘉慧以露背晚裝省鏡亮相,早前養尊處優時的圓潤樣子已消失,成功減磅的她笑說:「大家都知我肥咗一段時間,工作嘅原動力係好大,開工都瘦咗五、六磅,成個人實淨咗,未去到最弗,但都滿意。依家開工前會去做運動,以前邊會,開工個狀態都唔同晒。」

嘉慧近期與正準備演唱會的老公鄭伊健一齊操弗,也為對方身體健康高興,她笑說:「好過成日Hea、打機、瞓喺度食早餐呢啲咁懶嘅行為,做運動之後亦都戒咗翹腳、寒背嘅壞習慣。佢笑我成日督促住佢啲健身姿勢,腰要直啲、要收腹,成個Supervisor(監察人)咁。」

問到會否做老公演唱會嘉賓,她自嘲五音不全,故不會獻唱,笑言:「我喺音樂上畀到佢嘅幫助就係唱多啲走音歌,佢話成日聽我唱啲走音歌,就要更加揸緊啲音準。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!