掃呢頁CODE去手機

2018年12月30日 星期日

【爆相爆片】朱麗倩攜囡向蕙陪胞姊妹Shopping 保鑣家傭四人護航 __,朱麗倩,爆相爆片,

(讀者提供、資料圖片)
劉德華20場紅館演唱會本月15日開騷,本來下月3日係尾場,但華仔前晚開到第14場,只係唱咗幾首歌,就宣佈腰斬演唱會,原因係佢「聲沙」唱唔到落去,到咗噚 ...


劉德華20場紅館演唱會本月15日開騷,本來下月3日係尾場,但華仔前晚開到第14場,只係唱咗幾首歌,就宣佈腰斬演唱會,原因係佢「聲沙」唱唔到落去,到咗噚日大會再宣佈,華仔因為喉嚨發炎,29號同30號都會取消,叫觀眾保留完整門票,稍後會公佈有關後續安排及退票事宜。



華仔老婆朱麗倩同6歲囡囡劉向蕙,晚晚都會去紅館捧場,前晚華仔宣佈腰斬一刻,母女都在觀眾席。而《蘋果》讀者Michelle日前就透過「爆相爆片」,分享佢喺尖沙咀海運大廈,巧遇朱麗倩和囡囡劉向蕙,以及一眾親友喺尖沙咀行街嘅相片,本報就發現同華嫂同行嘅,包括胞妹朱麗華同胞姊,相信佢哋都會去紅館睇騷,但就唔知睇邊場。



讀者Michelle接受《蘋果》訪問表示:「星期四(27號)大約2點半,係海運大廈見到佢哋,初初只係覺得朱麗倩好熟口面,再望吓個小妹妹,認得佢係華仔個囡囡,咁就肯定佢係華仔老婆喇!」



從相片所見,與朱麗倩同行除了囡囡向蕙,還有其胞姊及胞妹朱麗華,與向蕙著埋同款衫裙及手拖手行嘅小妹妹,就疑似係朱麗華嘅囡囡。朱麗華08年嫁給馬來西亞建築大亨顏潤華,華仔還驚喜現身婚禮獻唱《如果有一天》為其道賀,由於當年華仔尚未公開與朱麗倩關係,故他的出現,各地傳媒都有大肆報道。



讀者Michelle續謂:「佢哋一行10個人,包括朱麗倩同妹妹、一個女人(朱麗倩胞姊)、兩個小朋友、兩個工人、一個男人,同埋兩個保鑣一前一後行,見佢哋都好似無乜特定目的地咁四圍行,行完一層就上另一層,不過嗰兩層大多數都係賣童裝。」她又補充,當日雖然有唔少人行街,但唔係好多人認到朱麗倩,因為佢完全冇化妝,打扮亦都好平民。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



【編輯推介】



【林嶺東離世】周潤發憑《龍虎風雲》奪影帝 林太:多謝關心!

http://bit.ly/2CDOQvB



【喉嚨發炎須休養】繼續停唱 劉德華演唱會取消三場

http://bit.ly/2AjI4cQ



【同方媛十指緊扣】眼大大好得意 郭富城首帶囡囡現身馬場

http://bit.ly/2BN0GSe



【英女皇新年授勳】名導基斯杜化路蘭 泰洞救少足英雄齊獲授勳

http://bit.ly/2TgYbyJ



【韓流】泫雅着黑色底褲性感自拍 背後電影反成焦點

http://bit.ly/2EWeLAX



(讀者提供、資料圖片) 朱麗倩同妹妹邊行邊傾。(讀者提供) 朱麗倩同妹妹邊行邊傾。(讀者提供)
除咗朱麗華,朱麗倩胞姊都有同行。(讀者提供、資料圖片)

除咗朱麗華,朱麗倩胞姊都有同行。(讀者提供、資料圖片)
向蕙同另一位妹妹著上同款衫裙,全程手拖手,由保鑣同家傭就前後左右護航。(讀者提供)

向蕙同另一位妹妹著上同款衫裙,全程手拖手,由保鑣同家傭就前後左右護航。(讀者提供)
行完下層就去上層行。(讀者提供)

行完下層就去上層行。(讀者提供)
向蕙第一場已經現身紅館捧爸爸場。(資料圖片)

向蕙第一場已經現身紅館捧爸爸場。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!