網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月7日 星期五

【係sweet嘅】 鍾欣潼向賴弘國表白:「有你係身邊我好安心」 __,賴弘國,鍾欣潼,阿嬌,

【係sweet嘅】鍾欣潼向賴弘國表白:「有你係身邊我好安心」阿嬌同未婚夫賴弘國參與嘅國內父母成長觀察實驗節目《爸媽學前班》話咁快去到尾聲,噚日(6日) ...


  • 【係sweet嘅】 鍾欣潼向賴弘國表白:「有你係身邊我好安心」


  • 阿嬌同未婚夫賴弘國參與嘅國內父母成長觀察實驗節目《爸媽學前班》話咁快去到尾聲,噚日(6日)播出尾二一集,節目入面,阿嬌同賴弘國去到英國百年名校,挑戰以「如何成為更好的父母」為主題嘅演講,同學生們分享作為見習父母嘅收穫。

    演講前,阿嬌同賴弘國喺台下忙住準備講稿,雖然佢哋兩個都未做人父母,但係就好認真咁討論點樣分享做見習父母嘅得着。阿嬌有用親身經歷同小朋友講做任何事都唔好輕易放棄,要堅持自己嘅理想。

    結束一日嘅遊學後,賴弘國大讚阿嬌嘅表現,仲突然玩起「角色扮演」,以「導演」身份搞笑地訪問阿嬌對今次演講嘅感受,阿嬌坦言賴弘國係一個好好嘅老師,「有你在身邊讓自己安心很多。」隨後,佢哋亦都好認真咁探討點樣成為更好嘅父母。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!