掃呢頁CODE去手機

2018年12月13日 星期四

港呢啲:UFO襲港?神秘光圈夜空移動 北角上水都見到? __,UFO,

神秘光線到底係乜?UFO未必係天方夜譚,更出現在香港上空?近日不少市民相繼在各區上空發現神秘光線,惹來出現不明飛行物體的猜疑,到底真相是甚麼?Face ...


神秘光線到底係乜?


UFO未必係天方夜譚,更出現在香港上空?近日不少市民相繼在各區上空發現神秘光線,惹來出現不明飛行物體的猜疑,到底真相是甚麼?

Facebook多個地區群組在近一星期內,陸續有網民表示,分別在北角、數碼港、上水、元朗等地的上空看見神秘光線。該些光線呈微藍色,圍成一圈,不時向內圍攏後再向外擴散。另外,有片段顯示,有類似的光線快速四散,在天空「亂舞」。光線出現的過程持續30秒至5分鐘不等。

片段引起網民議論:「係咪UFO」、「好有太空船感覺」,亦有人笑言光線形狀有如煤氣爐:「煤氣公司廣告嚟咋」。

有網民其後推測,光線實來自深圳一間金融中心的超級激光,「已經射咗超過20年,其中一個目的係想展現自己喺深圳有幾咁犀利」。他指由於香港北區與內地鄰近,故有時能以肉眼觀測。

信不信就由你喇!

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!