掃呢頁CODE去手機

2018年12月13日 星期四

陳穎欣Yanny:旅行唔晒男友合照 Yanny:自己一個靚啲 __,Yanny,陳穎欣,

Yanny解釋點解同男友陳考威去旅行只放單人照。組合SuperGirls(SG)成員陳穎欣(Yanny)今日到北角匯出席「SnoopyChristma ...


Yanny解釋點解同男友陳考威去旅行只放單人照。


組合Super Girls(SG)成員陳穎欣(Yanny)今日到北角匯出席「Snoopy Christmas Garden」啟動禮,Yanny一見到Snoopy就即刻心心眼、攬實唔放,十足十小Fans:「啱啱去完日本啲主題樂園先鍾意佢,都有去夾公仔夾佢,但失敗咗就放棄,今日見到佢開心番!」

喪食體重飆升

講到大阪之旅,與男友陳考威把臂同遊9日的她冧指好開心,趁新戲延期開拍就把握時間去休息放鬆,日日喪食之下,令體重史無前例飆升,故她笑話回港後要勤力做運動Keep Fit。講到男友大方晒相放閃,問到她為何只放單人照?Yanny甜絲絲話:「覺得自己一個靚啲,就冇Post,可能佢覺得啲相有埋我靚啲就Post合照。」認真甜到漏!

「唔係好識得慶祝」

Yanny預告SG將推出新Project,希望趕得切於聖誕節前面世,問到聖誕節可會放假同男友慶祝?她表示當日要開工:「自己都唔係好識得慶祝,都係行吓街、影吓相,做嘢嘅氣氛會好啲。(男友唔會詐型?)唔會。(當旅行係提早慶祝?)都算係,同埋慶祝埋我生日。(有送禮物?)我哋講心嘅!哈哈!生日正日會去睇騷,而聖誕節我都諗到份禮物畀佢嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!