掃呢頁CODE去手機

2019年1月5日 星期六

張頴康:愛足11年!張頴康拍拖記念日發文冧麥雅緻 __,張頴康,麥雅緻,

咩事先,你叫啲單身狗情何意堪…藝人張頴康於2012年與太太麥雅緻(Angie)拉埋天窗,一向都係廿四孝老公嘅佢,記得晒同老婆之間每個重要日子。尋日係佢 ...


咩事先,你叫啲單身狗情何意堪…


藝人張頴康於2012年與太太麥雅緻(Angie)拉埋天窗,一向都係廿四孝老公嘅佢,記得晒同老婆之間每個重要日子。尋日係佢兩公婆拍拖記念日,佢喺社交網分享二人拍拖時所影嘅合照,並發文話11年過去,就算重頭再嚟,仍然會娶Angie做老婆,真係sweet到爆!

佢冧爆留言:「2008年1月4日,我哋第一次通電話,睇戲,約會!假設12年前,我哋由小學一年級開始相識,拍拖直到今日,我哋就中學畢業喇!如果畀我再揀多次,我一樣會決定喺四年後大學畢業即刻娶你做我老婆!我愛你!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!