網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月20日 星期日

【爆相爆片】14個月大男童危站窗邊 途人大叫︰好危險 嚇死我呀 __,爆相爆片,

1歲多男童危站沒窗花的窗邊,狀甚驚險。(讀者譚小姐提供)
深水埗大南街169-171號大南商業大廈,中午1時44分,有街坊發現一名1歲多男童危站一樓一劏房單位的窗邊,而窗戶打開,並無窗花,男童似欲攀出窗外,非 ...


深水埗大南街169-171號大南商業大廈,中午1時44分,有街坊發現一名1歲多男童危站一樓一劏房單位的窗邊,而窗戶打開,並無窗花,男童似欲攀出窗外,非常驚險,嚇得途人膽顫心驚。警方接獲多個報案,消防員亦接報到場,男童仍危站窗邊,逾十名消防員圍在地面,並手持紅氈戒備,以防男童跌下,並一邊大叫及做手勢,著男童返入單位內。



讀者譚小姐當時剛行經現場,見到男童站在窗邊,「好危險呀,佢屋企好似冇人喝住佢,街坊報警,消防嚟到圍住,小朋友喺窗邊好好奇,見到消防車喺出面,佢好似想出嚟咁,消防員叫佢入番去,我好擔心佢出嚟呀,嗰度都好高㗎,跌落嚟一定會跌親。佢應該最多都係兩歲,冇窗花勁危險,消防擔梯,又大叫睇吓有冇人,好彩最後救番安全。」



警方表示,下午1時許,接獲街坊報案指一名14個月大男童危站窗邊,救援人員到場,男童40歲的葉姓母親開門,表示兒子只是用手掂窗玩,他並無受傷,毋須送院,案件最後列作誤會,無人被捕。



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568::



1歲多男童危站沒窗花的窗邊,狀甚驚險。(讀者譚小姐提供) 大批消防員到場。(讀者譚小姐提供) 大批消防員到場。(讀者譚小姐提供)
警員到場調查。(張培生攝)

警員到場調查。(張培生攝)

鍾意就快D Share啦!