掃呢頁CODE去手機

2019年1月9日 星期三

【一千蚊起家】18歲貪玩入行有苦自己知 沈卓盈唔想再做溫室小花 __,沈卓盈,

攝影:林德雄、廖達燊
現年34歲的「沈大師」沈卓盈,2002年參加無綫第四屆「《TVB周刊》CoverGirl選舉」奪冠入行,在娘家一做便16年,直到去年底約滿離巢,沈大師 ...


現年34歲的「沈大師」沈卓盈,2002年參加無綫第四屆「《TVB周刊》Cover Girl選舉」奪冠入行,在娘家一做便16年,直到去年底約滿離巢,沈大師上周在Instagram撰文宣佈回復自由身。(新聞連結: https://bit.ly/2Sym44V )

相關新聞:【紓喪父之痛】感激男友充當守護神 沈卓盈:認定揀啱就一生一世



沈大師在新年伊始,接受新的挑戰,她日前在尖沙嘴接受《蘋果》專訪時說:「我同公司上年年尾完約,02年到18年,唔經唔覺16年啦,呢16年過得好快,當中有甜酸苦辣,唔同回憶,帶畀我成長,所以先有今日嘅自己。上年年頭開始同公司傾續約,我諗咗成年,十五十六好平均,留喺度有一定好處,公司畀咗一個好好嘅平台我去發揮,透過唔同綜藝節目、拍劇,畀好多觀眾見到,令我好安全同放心。畢竟16年喇,好好保護嘅溫室小花,係時候畀自己出去見吓世界,挑戰吓自己。針冇兩頭利,舊年年尾,我就決定離開。當然會唔捨得,有一個樽頸位,我想畀自己有更大嘗試,親自manage吓自己工作。」

 

沈大師出道時主持兒童節目《放學ICU》,後來主持《最緊要正字》才漸為觀眾認識,過去十年演過《結·分@謊情式》、《賭城群英會》、《平安谷之詭谷傳說》、《特技人》等超過40套劇集,磨練演技。沈大師的知名度得以大大提高,問她可感覺16年演藝人生很風光?沈大師不加思索即答:「我諗冇人覺得做娛樂圈係風光,係都表面風光,有苦自己知。」沈大師在18歲時貪玩參選無綫第四屆「《TVB周刊》Cover Girl選舉」,成為冠軍即入行,她記得返工當天,爸爸豪給她金牛「壓袋」,「爸爸畀咗一千蚊我壓袋,當時我見到一千蚊覺得好多錢,因為做學生,每周零用包搭車、早午餐同買文具,每個禮拜都只係二百蚊,所以一千蚊對我嚟講好多錢,我好感動,就拎住呢張金牛去返工,我同自己講唔可以亂咁使錢,因為屋企人賺錢好辛苦。」



「我初入行返工,出入都係搭地鐵、Van仔再轉城巴,平時買定兩個包,朝早食一個,晏晝食一個,因為趕時間,我會一路搭車,一路食,冇人認得,我都唔介意,我咬住啖包覺得好好味。好多人可能覺我好慘,但我又唔係咁諗,因為我鍾意食包,我鍾意食腸仔包、煙肉包、吞拿魚包,我唔覺得捱苦,我好享受喎。幾夜收工,我又坐番城巴再轉通宵車,唔會立亂嘥錢搭的士,我怕搭慣咗就成日搭,咁開支會好大,一直堅持搭公共交通。」

 

沈大師自豪用一千元起家,她說:「當年都冇諗過要將呢一千蚊點樣變好多錢,只係諗要好好善用。我呢樣嘢要讚一讚自己,自爸爸喺我出道畀過一千蚊我,自此我冇問家人拎過錢,對我嚟講,唔係要屋企人畀好多嘢我,反而係我可以畀到乜嘢屋企人,所以,我由第一個月出糧開始,即將半份糧畀屋企人,之後呢十幾年都一樣,我會將自己人工一半貢獻屋企,我覺得係時候報答屋企,佢哋養咗我咁多年,我只希望屋企人可以生活舒服啲,o依家都係,呢個係我嘅責任。」其實無綫出名人工奀,沈大師可會入不敷支?雖然要置裝扮靚,但她自問理財有道,「我係要買衫,但都夠使,我平時好慳,出活動啲衫係好靚,我多數買減價貨,我最叻網上格價,上唔同網比較,見到減價嘢先買,開季新衫一定係原價,我會等佢到轉季減價先買定下一季着,減價大量購入,揀多啲唔同款同顏色,方便配搭,咁會平啲。我唔介意着過季衫,其實唔會有人知,最緊要着出嚟靚,咁着出嚟靚咪得。反而開季係咁買會着唔切,到時仲嘥,我衣櫃啲衫會着完再着㗎,環保呀。」 



沈大師細數在無綫的甜酸苦辣,她說:「甜係因為好多同事好錫我,有時冇時間食嘢,佢哋會買飯盒同咖啡畀我,真係好窩心。酸係令我諗起拍《怒火街頭》時,我畀楊天經喺泳池㩒頭落水嗰場戲,我唔識游水,咁啱嗰日替身no show,我個頭㩒到落到水底,好辛苦,我細個有浸親陰影,我又唔識呼吸,嗰次飲咗好多啖泳池水,覺得自己好可憐,咪好辛酸囉,好彩拍完,導演收貨。」苦是拍戲時,未必每場都可以做到一百分,她續說:「我事後諗番點解做得唔夠好,揸車返屋企會忟應該做得更好,遺憾到會喊咗出嚟。辣就係挑戰唔同角色,記得拍《古靈精探B》時,監製叫我跳舞,我未問跳乜嘢舞就話好,最終知道係鋼管舞,立即滴汗,始終未接觸過,見到條鋼管唔識埋去,我撞到成隻腳瘀晒,於是的起心肝搵導師學,排咗一段分幾、兩分鐘舞,用一星期速成,真正拍攝時就豁出去,我同自己講咁辛苦學番嚟,唔可以拍唔好,一定要爭氣,終於完成咗。」



採訪:比華利

場地提供:六公館



【編輯推介】



【祖兒跟機貼01年慶功相】Yumiko發現18年前寶藏 Mani:真係非常掛住老爺

https://bit.ly/2simKQt



【陀緊第二胎】城嫂Moka單拖行街 輕露雙下巴被讚小鳥依人

https://bit.ly/2sfL71h



【即將升呢做吳太】父母讚未婚夫乖仔 倪晨曦唔慣要戴訂婚戒指

https://bit.ly/2C7CVo5



【韓流】物業升值1610萬被質疑投機 IU:總有日會得到應有嘅道歉

https://bit.ly/2H0sGaN



【再演洛奇】史泰龍為角色唔准操 收起肌肉扮弱者

https://bit.ly/2Qyek0S



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影:林德雄、廖達燊 沈卓盈表示在無綫工作16年,嘗盡甜酸苦辣。 沈卓盈表示在無綫工作16年,嘗盡甜酸苦辣。
沈卓盈決心離巢,她希望多看世界,挑戰自己。

沈卓盈決心離巢,她希望多看世界,挑戰自己。
沈卓盈覺得有今天成就,多得家人支持,所以有能力必把最好留給家人。

沈卓盈覺得有今天成就,多得家人支持,所以有能力必把最好留給家人。
沈卓盈自爆出道時,全靠爸爸給一千元零用起家。

沈卓盈自爆出道時,全靠爸爸給一千元零用起家。
沈卓盈樣靚身材正。

沈卓盈樣靚身材正。
沈卓盈話:「我初入行返工,出入都係搭地鐵。」

沈卓盈話:「我初入行返工,出入都係搭地鐵。」
沈卓盈(左二)2002年參加無綫第四屆「《TVB周刊》Cover Girl選舉」奪冠入行。(資料圖片)

沈卓盈(左二)2002年參加無綫第四屆「《TVB周刊》Cover Girl選舉」奪冠入行。(資料圖片)
沈卓盈在無綫劇集《古靈精探B》中要苦練鋼管舞。(電視截圖)

沈卓盈在無綫劇集《古靈精探B》中要苦練鋼管舞。(電視截圖)

鍾意就快D Share啦!