掃呢頁CODE去手機

2019年1月2日 星期三

叱咤2018:古天樂奪我最喜愛男歌手 開金口唱《男朋友》 __,古天樂,

古仔真係唱歌!千呼萬喚!「樂壇王者」古天樂奪我最喜愛男歌手!頒到「我最喜愛的男歌手」時,林海峰宣布是古天樂!古仔在台邊行出,全場尖叫,歌手都企晒喺身! ...


古仔真係唱歌!


千呼萬喚!「樂壇王者」古天樂奪我最喜愛男歌手!頒到「我最喜愛的男歌手」時,林海峰宣布是古天樂!古仔在台邊行出,全場尖叫,歌手都企晒喺身!古仔上台笑言:「我真係好鍾意唱歌,但唔識唱歌,好怪,有奇迹出現,行到上台攞呢個獎,真係冇嘢好講。」他續謂:「多謝投票嘅人,你哋唔使企喺身啦,好似我攞終身成就獎咁,我最喜愛唔係一朝一夕,大家最鍾意唔係我嘅歌,上年我做咗演藝人協會會長,第一個職責係想幫樂壇,用僅餘時間同歌手食飯,了解樂壇嘅變化同困難,但佢哋團火係未熄過,我好開心,作為新人要記住,夢想每一日每一刻都唔好忘記,無論成功與否,做人要蝕底,記住要去試,就已經係成功嘅一半。」

之後他笑言同林海峰搞氣氛,林海峰叫他唱歌,古仔就話唱,然後叫容祖兒、謝安琪、張敬軒、麥浚龍上台,他們叫他唱《今期流行》,他就話唱溫和啲嘅歌,然後就起key唱《男朋友》,全場歡呼。

Kay奪「我最喜愛的女歌手」

而謝安琪就奪得「我最喜愛的女歌手」,她表示:「今日好夢幻,每次攞呢個獎都唔明,入行到畀人記得,一直都有唔好聽嘅說話、喝倒采嘅聲音、唔好睇嘅眼光,一直搞唔清大家鍾意我啲乜,但軒仔頭先都講咗,作為大家認識嘅人,其實我哋都有經歷,人生高低,會喊同哀傷,但每次都努力企番起身,想畀大家知我哋都同所有人一樣,只要肯就可以企番起身,我人生好平凡、平淡,但多謝音樂畀我好多磨練,原來人生好精彩、燦爛。」

軒仔奪「我最喜愛歌曲」

至於張敬軒的《百年樹木》撼低謝安琪、古天樂合唱的《(一個男人)女人和浴室》,奪「我最喜愛的歌曲」,軒仔在台上答謝這首歌曲的朋友,他簡單的說:「之前我要講嘅都講晒。」隨即高唱得獎歌曲,軒仔個人囊括三個獎項,成男歌手的贏家。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!