掃呢頁CODE去手機

2019年1月2日 星期三

叱咤2018:叱咤:謝安琪首奪女金 自爆曾想放棄音樂 __,謝安琪,

恭喜Kay、GinLee、AGA!叱咤頒獎禮進行得如火如荼,「叱咤樂壇女歌手」金、銀、銅獎分別由謝安琪(Kay)、李幸倪(GinLee)及AGA奪得。 ...


恭喜Kay、Gin Lee、AGA!


叱咤頒獎禮進行得如火如荼,「叱咤樂壇女歌手」金、銀、銅獎分別由謝安琪(Kay)、李幸倪(Gin Lee)及AGA奪得。聽到消息的AGA驚訝到掩面,一臉難以置信,她上台後笑言:「唔知講咩,真係冇諗過。」首次奪得此獎的她表示要多謝已故的家姐:「我以前辭職唔做空姐,去到寫歌3年都唔中一首歌,試過有一次喺條街諗自己點解咁慘,食一餐飯嘅錢都冇,所以打畀家姐,因為唔想爸爸媽媽擔心。我鍾意音樂,寧願放棄所有嘢,每一首歌都係我嘅希望同出路,我係好怪嘅人,唔多嘢講,但將好多想講嘅嘢擺喺歌入面。」

而Gin Lee上台發表感言時表示:「呢個獎會令我變得更好,我嘅團隊好緊張我嘅成績,但對我嚟講,佢哋嘅存在比任何嘢都更重要。多謝屋企人,爸爸媽媽今日都嚟咗,多謝上年陪我完成紅館夢嘅人,我會繼續低調做人、高調做音樂。」

Kay首次奪得金獎,她上台時攬實個獎表示:「我幾年冇去過任何頒獎禮,曾經好灰心、好想休息,我嘅音樂帶畀我好多難忘時刻,但亦有好多嘢唔識應付,曾經想將音樂擺低。今日再次面對頒獎禮,一直搵唔到好啲嘅心態,點樣去享受頒獎禮同台上表演,但尋日豁然開朗、搵到個心態,今日嚟到見到所有人攞獎,眼中睇唔到輸贏,好多時大家見到幸福係喺台上,好多難忘時刻,得到大家嘅掌聲同祝福,但更多幸福係喺台下,每次出碟收到demo,同作曲、填詞交流,所有過程每個細節點樣演繹,聽到作品完成,然後去派台。」她續哽咽表示:「係連人帶歌將我哋打入去大家嘅心裏面,嚟到現場見到大家同音樂,見到嘅係真心嘅堅持,衷心嘅感謝。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!