掃呢頁CODE去手機

2019年1月1日 星期二

趙麗穎:馮紹峰2019公布喜訊!趙麗穎認佗豬B __,趙麗穎,馮紹峰,

恭喜晒!恭喜恭喜!內地男星馮紹峰同老婆趙麗穎今日喺微博正式承認準備做父母喇!趙麗穎喺上年10月16日生日宣布結婚,之後就一直盛傳有喜,多次被影到肚凸凸 ...


恭喜晒!


恭喜恭喜!內地男星馮紹峰同老婆趙麗穎今日喺微博正式承認準備做父母喇!趙麗穎喺上年10月16日生日宣布結婚,之後就一直盛傳有喜,多次被影到肚凸凸出巡,最近仲被拍得去睇BB用品,令傳聞甚囂塵上!馮紹峰就試過喺微博發文寫上「從此1+1=4」,引起佗雙胞胎猜測,不過隨即秒刪貼文!

而佢今日就發文留言:「知否知否,應是一家三口」老婆就轉發話:「等候等候 恭迎2019」,據知,預產期係今年7月!而馮紹峰講緊嘅「知否知否」就係夫妻檔所拍兼現正播放中嘅大陸劇《知否知否應是綠肥紅瘦》,順道為劇集宣傳,真係一舉兩得!

兩人係因為拍電影《西遊記女兒國》撻着,馮紹峰飾演唐僧,如今唐僧都變老竇,網民都留言祝福佢哋呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!