掃呢頁CODE去手機

2019年1月7日 星期一

金球獎2019:金球獎:GaGa影后大熱倒灶不敵格蓮 __,GaGa,

格蓮高絲憑新作《TheWife》擊敗LadyGaGa獲影后。(美聯社)憑《星夢情深》(AStarIsBorn)以大熱姿態提名劇情組最佳女主角的Lady ...


格蓮高絲憑新作《The Wife》擊敗Lady GaGa獲影后。(美聯社)


憑《星夢情深》(A Star Is Born)以大熱姿態提名劇情組最佳女主角的Lady GaGa大熱倒灶落敗,最佳女主角最終由老戲骨格蓮高絲(Glenn Close)憑《The Wife》獲獎。她上台領獎時與GaGa握手,而GaGa就獲未婚夫搭膊頭安慰!

格蓮領獎時喊晒口,多謝其他提名人,叫她們「項目姊妹」,又指電影教曉她,女人要找到自我的滿足感,以及勇於追尋夢想,而她感到她作為演員已經做到這件事:「我今日喺呢度,今年9月我就做演員做足45年啦。我唔可以想像有更豐盛嘅人生。」她獲全場起立致敬。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!