掃呢頁CODE去手機

2019年1月19日 星期六

林峯:訓練班同學相識20年!林峯揼本打金牌送禮 __,林峯,

能夠有班相識20年嘅同學仔,去邊搵呀?藝人林峯同13期藝員訓練班同學感情好好,上年8月佢哋就為楊怡慶祝生日,尋晚佢哋又再聚首一堂喇,包括楊怡、張美妮、 ...


能夠有班相識20年嘅同學仔,去邊搵呀?


藝人林峯同13期藝員訓練班同學感情好好,上年8月佢哋就為楊怡慶祝生日,尋晚佢哋又再聚首一堂喇,包括楊怡、張美妮、陳少邦、徐榮、趙永洪、李忠希等人都有出席,相當熱鬧。

原來唔經唔覺佢哋已經相識20年,美妮仲大爆林峯好大手筆為每人送上金牌,紀念大家珍貴嘅友誼,令眾人喜出望外。而金牌上仲印有佢哋嘅齊人合照,認真貼心呀!難得見面,佢哋當然不停影相留念,仲擺番當日嘅甫士大合照,個個仲拎住林峯所贈送嘅金牌,睇得出大家對依份窩心禮物愛不釋手!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!