掃呢頁CODE去手機

2019年1月19日 星期六

陳凱琳:大肚重咗20磅!陳凱琳迫老公影裸照 __,裸照,陳凱琳,

係就正喇!佗B五個月的藝人陳凱琳出席活動,她坦言坐低時腰背都痠痛:「個肚愈嚟愈大,腰痛都好合理嘅!(有冇度吓幾吋腰圍?)我怕接受唔到,生完又要追番之前 ...


係就正喇!


佗B五個月的藝人陳凱琳出席活動,她坦言坐低時腰背都痠痛:「個肚愈嚟愈大,腰痛都好合理嘅!(有冇度吓幾吋腰圍?)我怕接受唔到,生完又要追番之前尺吋會有壓力,上磅都唔敢睇呀,不過真係重咗20幾磅!(長胎唔長肉?)希望都知道最後個月會脹得更大,所以老公都叫我要休息多啲,放鬆心情享受呢個過程!(開始買BB嘢未?)老公佢好開心,未買床就買玩具。(生金豬會好運?)未聽過,不過最近見好多豬仔飾物都好鐘意,又粉紅色好靚。(佗B仔喎?)唔緊要啦,一、兩件都OK嘅!」

佗B五個月的陳凱琳,早前已拍了大肚寫真,她坦言有點尷尬:「第一次見自己着咁貼身既衫,亦唔太喜歡咁性感,所以唔敢望自己個裸體,覺得好尷尬!(生前會再影?)會分兩次影,到時問吓老公係咪一齊影,唔想畀壓力佢。(佢裸體?)叫佢唔好着,我就着樽領,哈哈!」陳凱琳稱產後復工都要等大半年:「睇情況啦,輕鬆嘅都可以,拍劇就起碼大半年。(修身?)係,都有人搵我試紮肚,話復原會好啲!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!