網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月6日 星期日

【離婚22年 萬梓良講對唔住】60歲恬妞跟前夫終於碰面:我哋開始有聯絡 __,恬妞,萬梓良,

【皮膚白滑幾乎零毛孔】60歲恬妞話醫生教一個方法,三十年來冇停過更多精彩內容:https://bit.ly/2As5Zqq「三個人一條命」,這是萬梓良 ...




【皮膚白滑幾乎零毛孔】60歲恬妞話醫生教一個方法,三十年來冇停過

更多精彩內容:https://bit.ly/2As5Zqq

「三個人一條命」,這是萬梓良在1992年跟恬妞結婚時在親友們見証下愛的宣言,誓言照顧太太,也會對她跟前夫所生的女兒如同己出。

不過四年後,兩人因性格不合而離婚,自此以後各行各路,但數年後,萬梓良還是公開跟前妻說對不起。原來,為要供女兒到瑞士讀書,過去十幾年,恬妞說一直逼自己工作,幾乎沒有休息過,除受傷或卧病在床,她都未有停過拍戲。

一個女人真的不需要另一半支持嗎?

最初離婚,她覺得自己很想拍拖有人追,但過了幾年,她有另一種想法:「因為我覺得生命中唔需要嗰一部分,我唔需要丈夫呢一部分,但可能我需要一位傾得埋嘅朋友,但係瞓覺嘅時間都係你返自己屋企,我喺自己屋企,已經唔習慣身邊有另外一把聲,或者另外一個物體喺度。」

經歷兩段婚姻,第一任丈夫是印尼華僑,她嫁人後才發現男方有兩個老婆,當時有了BB,她生下女兒後才離婚,不過為免家人擔心,她很遲才告訴他們。結束跟萬梓良的四年婚姻,她也沒有半句怨言,這都是恬妞做人的原則。

「我希望每個人都開心,見到對方開心,我都會快樂。呢個已經成為我嘅習慣。我最在乎就係人哋感受,人哋嘅喜怒哀樂,我係最在乎嘅」她說。

三年前,她終於再遇上離婚22年的前夫萬梓良,兩人在火車上重逢,她說緣份要讓你看到才看到,否則碰一面也不容易。

「佢好似住廣州,佢喺廣州上車,我去深圳拍戲,就係咁樣遇到,到埋嚟打招呼,嚇我一跳,然後佢就開始不停嘢,由嗰時間始,我哋就有對方聯絡電話,以後每年佢都會祝我新年快樂,除此之外,就無聯絡。」她這樣說。

鍾意就快D Share啦!