掃呢頁CODE去手機

2019年1月6日 星期日

苗僑偉:群星到賀!苗僑偉戚美珍結婚29年甜蜜咀嘴 __,戚美珍,苗僑偉,

真係好Sweet呀!尋日(5日)係戚美珍57歲生日,而1月9日就係佢同老公苗僑偉(三哥)結婚29周年,雙喜臨門,佢哋尋晚就開P慶祝,場面超盛大,皆因一 ...


真係好Sweet呀!


尋日(5日)係戚美珍57歲生日,而1月9日就係佢同老公苗僑偉(三哥)結婚29周年,雙喜臨門,佢哋尋晚就開P慶祝,場面超盛大,皆因一班老友包括溫拿、湯鎮業、黃日華、佘詩曼、林峯、吳卓羲等到賀,真係好熱鬧!

除咗溫拿上台唱歌,壽星女戚美珍仲同譚詠麟合唱《一生中最愛》,喺台下嘅三哥就聽得如癡如醉!不過好戲在後頭,新鮮出爐「我最喜愛的男歌手」古天樂竟然到場仲開金口獻唱《情憑誰來定錯對》,一臉自信,邊個話佢唱live唔掂㗎?

而最感人嘅一part,就係一對主角喺台上咀嘴又攬攬,原來佢哋已經一齊咗38年,真係唔容易呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!