網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月9日 星期三

張繼聰:操足2年慘被笑肥到冇頸 張繼聰晒冷反擊 __,張繼聰,

操到咁,你估易咩?事業同家庭兩得意嘅張繼聰,喺2年前踏上「不歸路」,開始鍛煉身體操肌嘅佢,一日一日咁改變,唔經唔覺已經操咗2年!佢喺Instagram ...


操到咁,你估易咩?


事業同家庭兩得意嘅張繼聰,喺2年前踏上「不歸路」,開始鍛煉身體操肌嘅佢,一日一日咁改變,唔經唔覺已經操咗2年!佢喺Instagram大晒冷上載操練成果照,不過原來都只係過去式,依家嘅佢好似畀人吹「脹」咗畀人覺得走晒樣,連佢都話:「呢兩年,最多俾(畀)人問嘅就係你係咪冇做運動?點解你咁肥?陰公(功),其實我進行訓練嘅程度係從來未試過咁甘!」仲試過畀人笑「肥到冇頸」!

不過佢話一啲都冇怯,反而暗喜,因為練得咁辛苦,人哋唔覺佢有改變咪仲大鑊!自信爆棚嘅佢仲話由第一日開始「我就係要同人哋唔同」,所以唔會介意其他聲音,「又唔係傷害別人,點解唔盡力做」!

佢仲鼓勵大家:「如果你都係做緊自己想做嘅嘢,加油,如果有時覺得氣餒,唔緊要,深呼吸,然後再嚟過!」網民都話睇到好感動,力撐佢忠於自己,要向佢好好學習!仲有網友搞笑話「幾時都話你先係我心目中嘅『咪神』」呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!