掃呢頁CODE去手機

2019年1月3日 星期四

白雲:【色心起】白雲31歲牛一晒35E導彈 __,白雲,

白雲元旦生日P,充滿歡樂!元旦生日的白雲(Snowy)踏入31歲,一班好友阮兒、張韋怡、尹詩沛、李君妍、代蓮曦丹美為佢搞咗個別出心裁的生日,派對以金色 ...


白雲元旦生日P,充滿歡樂!


元旦生日的白雲(Snowy)踏入31歲,一班好友阮兒、張韋怡、尹詩沛、李君妍、代蓮曦丹美為佢搞咗個別出心裁的生日,派對以金色為主題,壽星女要悉心打扮到場,見佢穿上一條大開胸Deep V米色晚裝裙赴會,大騷其35E導彈身材,真係搶盡風頭!

好友張韋怡在社交網晒出生日會相片,留言大讚壽星女「至索snowybai,女神Happy Birthday.希望我們永遠青春漂亮迷人,你真係索到我都色心起呀!」白雲亦有在社交網發文感謝各位好友為她慶生。網有大讚她婚後依然保持住美好身段,還向大家派福利,相當難得。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!