掃呢頁CODE去手機

2019年1月7日 星期一

【350呎唔係納米屋】歌手鄧詠雪家居曝光 一個睡房大過新樓單位 __,鄧詠雪,

依家香港地,講緊300幾呎,係全間屋嘅面積呀!但歌手雪子(鄧詠雪)嘅350呎空間,納米單位?Nola!係佢嘅私人天地……睡房。之前一直住喺中環堅道70 ...


依家香港地,講緊300幾呎,係全間屋嘅面積呀!

但歌手雪子(鄧詠雪)嘅350呎空間,納米單位?No la!係佢嘅私人天地……睡房。

之前一直住喺中環堅道700呎私樓嘅雪子,四年前舉家搬到新界區三層獨立屋。「因為爸爸係圍村人,鄧氏家族,佢喺呢度有地,所以起咗間屋。」雪子說。任職工程師的鄧父,花了十年時間籌備,六年時間建屋,她說屋內一磚一木,不少都是爸爸親手砌好。

鄧氏三姊妹,每人都擁有一間350呎的睡房,他們的私人空間,等於而家新樓全屋面積。既然咁幸福可以擁有寬敞嘅天地,當然要參觀下。雪子家居,去片!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結: http://bit.ly/next28app




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!